• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція 1-го поверху лікувального корпусу №2 під відділення екстреної медичної допомоги КП "КНП Тетіївської ЦРЛ"

Завершена

5 841 583.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 207.92 UAH
Номер: b166a16b77234acfa14b7d9a6d5c496d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-22-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 14:14 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-08-05-002232-b 05.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10, пункту 8 та 9 частини другої статті 21, частини 1 статті 24, частини 16 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.08.2020 № 8 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерної пропозиції від 27.08.2020 № 12, від 25.09.2020 № 16, від 22.10.2020 № 22, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2020, договір від 04.11.2020 № 345 (далі – Договір), додаткову угоду від 04.11.2020 № 1 (далі – ДУ № 1), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2020 № 17725-р/пк-пз, від 15.10.2020 № 19345-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Моніторингом встановлено, що Замовником не надано відповідь на вимогу про усунення порушень від 28.09.2020 № UA-2020-08-05-002232-b.c4, чим порушено ч. 1 ст. 24 Закону, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. Замовником, розміщено вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції Переможця 21.10.2020, тобто з порушенням строків, оскільки розгляд пропозиції відбувся 27.08.2020, при тому що рішенням АМКУ від 21.09.2020 № 17725-р/пк-пз не було зобов’язано Замовника надавати вимогу щодо усунення невідповідностей, зазначених у ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII. Крім цього, аналізом встановлено, що вищевказана вимога не містить переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності, чим порушено ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII. Вищевказане, призвело до порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Всупереч рішенню АМКУ про скасування рішення про визначення ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест» переможцем процедури закупівлі, Замовником укладено з ним договір від 04.11.2020 № 345 на загальну суму 4 920 347,64 грн. Крім цього, перевіркою встановлено, що додаток до договору, а саме локальний кошторис (Додаток № 1) що є невід’ємною його частиною, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 03.12.2020 17:14 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2020 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Членами тендерного комітету було розглянуто результат моніторингу та прийнято відповідні рішення
Дата публікації звіту: 08.12.2020 14:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • documentsForm: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • other: Ні
  • corruptionUntimely: Ні
Опис: -
Дата публікації: 27.04.2021 16:31