-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області
Завершена
5 913 393.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 133.93 UAH
мін. крок: 1% або 59 133.93 UAH
Номер:
dbc9f18d2f2b471490237abdf72259ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2020 00:00
Період моніторингу:
02.09.2020 15:38 - 24.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2020 № 271
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-05-001338-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Агротехсервіс Д.В.В.», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»», ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» та ТОВ «ТД МАГНУМ» порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повнота відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 06.08.2020 № 35) (далі – ТД); звернення та вимоги учасників за роз’ясненнями щодо ТД та відповіді Замовника на них, оприлюднені в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»», ПП «Агротехсервіс Д.В.В.», ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ТОВ «ГОСПОДАР-2» та ТОВ «ТД МАГНУМ»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 26.08.2020 № 41, № 42 та № 43, від 27.08.2020 № 44 та № 45; вимога учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» щодо надання інформації про причини невідповідності його пропозиції та відповідь на неї, оприлюднені в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.08.2020 в електронній системі закупівель; пояснення Замовника, отримані 16.09.2020 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами моніторингу також встановлено наступне.
Згідно з вимогами підпункту 5.5 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати «інформацію, яка повинна містити: повне найменування, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків, місцезнаходження, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати такого субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього».
Також відповідно до вимог підпункту 5.6 Додатку № 1 до ТД Замовник зобов’язав учасників надати «довідку, яка повинна містити інформацію про те, чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього».
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції надав інформаційний лист від 15.08.2020 № 248 про те, що «не планує залучати до виконання робіт субпідрядника» (файл «інформаційні довідки.pdf», стор. 8).
Замовник у протоколі засідання тендерного комітету від 27.08.2020 № 44 зазначив, що «цей інформаційний лист не відповідає змісту пп. 5.5 та пп. 5.6 додатку № 1 до Тендерної документації, так як це є двома різними довідками», що стало підставою для відхилення пропозиції цього учасника.
Водночас на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» надав відповідний інформаційний лист від 15.08.2020 № 254 (файл «інформаційні довідки.pdf», стор. 18-19), в якому учасник зазначив про наявність власного та орендованого майна, при цьому інформація про наявність у цього учасника обладнання та матеріально-технічної бази на умовах субпідряду відсутня.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник серед переліку формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, зазначив, зокрема, таку: «можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі (іншій частині документу), наданому в тендерній пропозиції учасника».
Враховуючи вищенаведене, невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» в цій частині має ознаку формальної помилки та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановлено, що ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає одному з кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону та умовами ТД.
Зокрема, відповідно до вимог підпункту 3.3 Додатку № 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати відповідну довідку із зазначенням, серед іншого, відсотку виконаних робіт за аналогічними договорами. При цьому «під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%. У випадку, якщо на підтвердження виконання «аналогічного за предметом закупівлі» договору учасник надасть декілька договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору сукупно, в такому разі виконання кожного із цих окремих складових договорів повинно бути в обсязі 100%».
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 15.08.2020 № 240 (файл «інформаційні довідки.pdf», стор. 15-16), в якій зазначив 2 договори з Підгороднянською селищною радою Первомайського району Миколаївської області – від 05.11.2018 № 48 та від 10.12.2019 № 87 (далі – Договір № 48 та Договір № 87 відповідно). При цьому, згідно з інформацією цієї довідки, стан виконання Договору № 48 становить 55%, ціна договору – 1431773,00 грн, а сума виконання договору – 790277,00 гривень. Отже, інформація, зазначена в цій довідці, не відповідає вимогам, встановленим підпунктом 3.3 Додатку № 1 ТД.
Також згідно з вимогами підпункту 3.3 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати скан-копії акту (актів) прийняття виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених у відповідній довідці, з в якому відображений перелік робіт, зазначений в підпункті 3.3 Додатку № 1 до ТД.
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції надав копії актів приймання виконаних робіт № 2 за грудень 2018 року до Договору № 48 (файл «аналог.дого.1.pdf», стор. 8-12) та № 1 за грудень 2019 року до Договору № 87 (файл «аналог.дого.2.pdf», стор. 18-24), в яких відсутня частина робіт, передбачених підпунктом 3.3 Додатку № 1 до ТД. Зокрема, в жодному із зазначених актів не міститься інформація про виконання наступних робіт:
- мурування вентканалів iз цегли з простим штукатуренням поверхонь стін;
- улаштування цементної вирiвнювальної стяжки;
- улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран Bauder THERMOFOL по підготовленій рулонній або цементобетонній основі;
- улаштування примикань із полівінілхлоридних мембран Bauder THERMOFOL до стін і парапетів із улаштуванням фартуха;
- монтаж системи обігріву водостоку.
При цьому інформація про виконання вищезазначених робіт відсутня в будь-яких інших документах, що надані ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону та, як наслідок, підлягав відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Отже, Замовник на порушення вимог частини першої статті 31 Закону відхилив учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» без зазначення належної аргументації його невідповідності.
Період усунення порушень:
21.09.2020 14:18 - 06.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2020 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради взято до відома результати моніторингу. Ці рекомендації будуть використовуватися в наступних закупівлях.
Дата публікації звіту:
22.09.2020 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
dad59478451c4262afa36ebd7ec53c6c
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2020 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. Героїв України, 5, м. Вознесенськ Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (далі – Замовник) від 26.08.2020 № 41, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» відхилена у зв’язку із відсутністю у її складі довідки або листа з інформацією про намір учасника залучити чи не залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити причини відсутності повідомлення з вимогою до учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
434b58e7f9b64cb98941d29a28eb9cac
Назва:
Надання відповіді на запитання
Дата опублікування:
16.09.2020 10:28
Опис:
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Розділу Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Інша інформація абзацам 19 та 20, а саме:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, в електронній системі закупівель:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Отже, виходячи з вищевикладеного Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (Замовник) не може висувати вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо субпідрядників/співвиконавців, так як немає законних підстав внесення змін в такі документи, тому що вони не відповідають інформації що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.