• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування )(Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

Завершена

6 529 185.60 UAH з ПДВ
Номер: ba4aadd4b8e14d5a995937b7085dfabf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.12.2020 15:24 - 22.01.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.12.2020 № 78 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2020-08-05-001125-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності умов для застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, протокол проведення переговорів від 04.08.2020 року № 522, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 05.08.2020 року, договір про закупівлю від 27.08.2020 року № 84-20, пояснення Замовника від 11.01.2021 року з копіями документів, надане через електронну систему закупівель. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. При цьому, пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону визначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, Замовником зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась у зв’язку з тим, що після укладення договору про закупівлю № 21 від 16.12.2019, на загальну суму 13 542 000,00 грн, який укладений з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за результатами проведення відкритих торгів, та предметом якого була закупівля робіт по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», виникли додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Проте, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що між Замовником та ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» протягом останніх трьох років договір на закупівлю робіт від 16.12.2019 № 21 не укладався. Відповідно до пояснення Замовника від 11.01.2021 року, основним договором про закупівлю (інформація про який зазначена Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівель), являється договір про закупівлю від 15.08.2019 № 21 на загальну суму 13 542 000,00 грн, предметом якого було виконання робіт по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», який укладений між Замовником та ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за результатами проведення тендера (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-001125-a). Таким чином, враховуючи, пояснення Замовника від 11.01.2021 року та той факт, що обґрунтування застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи (крім правильної дати укладання основного договору про закупівлю), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, порушень наявності умов для застосування переговорної процедури не встановлено.
Період усунення порушень: 25.01.2021 15:37 - 29.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2021 15:37

Запити/Пояснення