-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55520000-1 Кейтерингові послуги
Торги відмінено
228 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 141.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 141.00 UAH
Номер:
e45bd8d9858f4ac38158aa7d26a7b741
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2020 00:00
Період моніторингу:
02.09.2020 11:49 - 24.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2020 №54
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.09.2020 №54
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-08-04-003470-a 04.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 2, 8, 11, 14, 17 частини другої статті 22 Закону, статтей 28, 29, 30, 31, 32 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею №13 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 26 серпня 2020 року №8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Копчак Марія Петрівна.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 2.3 розділу «Загальні положення» ТД на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Також встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ ТД та додатку 2 «Тендерна пропозиція» до ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Замовником в пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» міститься посилання на статтю 28 та 29 Закону, що діяв до 19.04.220 та не відповідає вимогам статті 29 та 30 Закону.
У частині третій розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника зазначено, що пропозиції учасника відхиляються згідно статті 30 Закону, тоді як чинним законодавством передбачене відхилення тендерних пропозицій згідно статті 31 Закону.
Замовник в частині першій розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» відміняє торги не у відповідності до статті 32 Закону.
На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД відсутня вимога щодо надання учасником інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Крім того, у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД відсутня вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження, згідно із законодавством, відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої та шостої статті 17 Закону.
У пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, переможець повинен подати Замовникові у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що є порушенням частини шостої статті 17 Закону, якою передбачено надання підтверджуючих документів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Також встановлено, що Замовником в «Проекті договору» не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
В ТД Замовник зазначив, що розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 27 Закону, що діяв до 19.04.2020 року, тоді як чинним законодавством розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
09.09.2020 09:00 - 24.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2020 09:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Дата публікації звіту:
10.09.2020 12:03