-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'який інвентар для закладів освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Завершена
3 515 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 575.00 UAH
Номер:
7dd5350dae794bc68e02f0d5f6473acc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-01-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 15:52 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-08-04-000008-c 04.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (в новій редакції), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.08.2020 №1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.08.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15.09.2020 № 666.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.08.2020, оприлюднив 16.08.2020 роз’яснення з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено неузгодженість умов тендерної документації з оголошенням про проведення відкритих торгів, зокрема пунктом 9 розділу 3 тендерної документації передбачено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020 року, тоді як у оголошенні про проведення відкритих торгів визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.08.2020 року.
Окрім цього, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним вимогам установив вимоги щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій сертифіката системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника або на учасника уповноваженим органом, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи менеджменту якістю (Додаток 4 тендерної документації).
ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції запропоновано м'який інвентар для закладів освіти від двох виробників:
ТОВ «Текс-груп» та ТОВ «Березанська суконна фабрика», проте сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 надано тільки на ТОВ «Текс-груп».
Отже ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ» не підтвердило відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації через ненадання сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 на ТОВ «Березанська суконна фабрика», чим недотримано умови Додатку 4 тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «БТК СВІТ БУДІНВЕСТ», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.09.2020 16:18 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2020 16:18