Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей у поданих учасниками тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей у поданих учасниками тендерних пропозиціях вимогам Закону, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Харківщини» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.08.2020 № 160/Д (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 08 вересня 2020 року до 09:07 та до 19 вересня 2020 року до 10:38, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготепло» (далі - ТОВ «Енерготепло»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі - ТОВ «Данко»), протокол уповноваженої особи від 02.10.2020 № 209-Д, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.10.2020, договір про закупівлю послуг від 22.10.2020 № 38/10-20, укладений між Замовником та ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», додаткову угоду від 26.10.2020 № 1, додаткову угоду від 03.12.2020 № 2, додаткову угоду від 04.12.2020 № 3, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 09.12.2020.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5_2, не підтверджена.
Період усунення порушень:
21.12.2020 14:38 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2020 14:38