-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду в Русанівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» за адресою: вул. Київська, 105 в с. Русанів, Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні роботи )
Завершена
3 678 895.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 400.00 UAH
Номер:
686137f1506c4bd581cebfab3aa4956b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 11:25 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-03-001446-a 03.08.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведенного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 41 та частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.08.2020 № 59, тендерну пропозицію ФОП Степченко К.М.
(далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.08.2020р. протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.08.2020., протокол засідання тендерного комітету від 20.08.2020 № 64, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2020, договір від 31.08.2020 №138, додаткові угоди від 31.08.2020 та від 12.10.2020.
В частині 1 статті 41 Закону № 922-VIII зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 638 ЦКУ договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Згідно з частиною 3 статті 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених законодавством.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що додатковою угодою № 1 від 31.08.2020 Сторонами було змінено істотні умови договору від 31.08.2020 № 138, а саме, збільшено ціну договору на 809 895,00 грн.
На запит органу державного фінансового контролю від 09.02.2021 щодо обгрунтування причин які призвели до збільшення ціни, Замовник відповіді не надав, чим порушив частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Враховуючи зазначене, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Броварської районної державної адміністрації документально не підтверджено наявність об’єктивних причин та обставин щодо збільшення ціни договору, чим порушено частину 5 статті 41 Закону № 922-VIII.
Вищевказане призвело до нікчемності договору від 31.08.2020 №138 відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
22.02.2021 11:18 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2021 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
40d2768f85074ba5ac352b870b88c077
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2021 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2021 00:00
Опис:
1. Прошу надати інформацію та документальне обґрунтування (підтвердження) причин які призвели до збільшення ціни договору.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.