• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі та фрукти пізниіх сортів

Завершена

477 054.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 385.00 UAH
Номер: ced559efbc9b46689ec2bbd3ea1f1c23
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-09-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 09.10.2020 15:17 - 02.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.10.2020 № 60 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 09.10.2020 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2020-08-03-000401-c 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Крім того встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема привести у відповідність до чинного законодавства вимоги тендерної документації і вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.08.2020 №16, тендерні пропозиції учасників: ФОП Прокопенко Володимир Михайлович та ФОП Пискун Валентина Володимирівна, протокол визначення переможця від 20.08.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31 серпня №260. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне: - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначена наступна вимога: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону; За результатом моніторингу встановлено, що учасником ФОП Пискун Валентина Володимирівна при поданні тендерної пропозиції не враховано вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме не накладено кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису, чим не дотримано вимог частини 3 статті 12 Закону. В ході моніторингу також встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 19.10.2020 09:15 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2020 09:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням освіти Шосткинської міської ради проведено низку заходів щодо виявлених порушень у ході перевірки управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області процедури закупівлі код ДК 021:2015 (Овочі, фрукти та горіхи). Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c. Бортяш О.В, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, що в своїй роботі керується Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та Положення про уповноважену особу публічних закупівель» від 01.04.2020 №87-ОД в ході бесіди з іншими уповноваженими особами Савченко О.Ю. та Кузьміною А.М. розповіла про помилки виявлені в ході перевірки тендерної документації №16 від 03.08.2020 року, а саме що Управлінням освіти Шосткинської міської ради: - порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відсутності в оголошення про проведення відкритих торгів інформації про мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). В тендерній документації Замовника вказано «тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»; - не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Також, учасником ФОП Пискун Валентиною Володимирівною не враховано вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме не накладено кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису, чим не дотримано вимог частини 3 статті 12 Закону; Працівники управління освіти, що є уповноваженими особами: Бортяш О.В., Савченко О.Ю., Кузьміна А.М. визнали роботу щодо проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c) як таку, що має порушення. Вищезазначені порушення будуть враховані в подальшій роботі під час оформлення тендерної документації.
Дата публікації звіту: 21.10.2020 13:58