-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
2 766 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 832.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 832.50 UAH
Номер:
650bc08d61194d5fbf391e856eb8c975
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2020 00:00
Період моніторингу:
11.09.2020 12:05 - 03.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2020 № 284
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-02-000018-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частин третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини одинадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРОЛ» встановлено порушення вимог частини одинадцятої, пункту 1 абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини одинадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання Замовником відповідей на вимоги учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання Договору про закупівлю відповідно до законодавства і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повнота відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання Замовником відповідей на вимоги учасників; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 28.07.2020 № 238) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ», ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ», ТОВ «УКРАВЕСТ», ТОВ «ФРОЛ», ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ», ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»»; протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 25.08.2020 № 286, від 28.08.2020 № 287 та № 288, від 03.09.2020 № 290, від 08.09.2020 № 291 та № 292, від 08.09.2020 № 293 та від 09.09.2020 № 294; вимоги учасників щодо надання інформації про причини невідповідності їх пропозицій та відповіді на них, оприлюднені в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.09.2020 в електронній системі закупівель; договір підряду на виконання робіт від 22.09.2020 № 159 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником 29.09.2020 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами моніторингу також встановлено, що умови ТД не відповідають вимогам Закону.
Так, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в ТД не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД для переможця торгів не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Також Замовник в ТД для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону для переможця процедури закупівлі, визначив строк, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону.
Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ», ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ», ТОВ «УКРАВЕСТ», ТОВ «ФРОЛ», ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» та ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» не містить посилання на відповідні норми Закону та умови ТД, яким тендерні пропозиції цих учасників не відповідають.
Крім того, встановлено наступне.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (протокол від 28.08.2020 № 287), Замовник відхилив учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» з причини невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, а саме: «відповідно до довідки субпідрядника учасник вказав, що не буде залучати субпідрядників, але не надав ліцензію по вогнезахисному оброблянню дерев’яних конструкцій».
Згідно з вимогами підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зобов’язав учасників надати «завірену копію або сканований оригінал діючої на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт)».
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» надав відповідну ліцензію з додатком про перелік відповідних робіт (файл «ліцензія.pdf»).
Згідно з пунктом 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, вогнезахисне обробляння належить до господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Таким чином, вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій не належить до господарської діяльності з будівництва об’єктів. При цьому ТД не містить вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензій на провадження інших видів господарської діяльності, крім будівництва об’єктів.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД «учасник може надавати інші документи на свій власний розсуд». Тобто Замовник не зобов’язує, а дає учаснику право надавати інші документи. Разом з тим в поясненні, наданому Замовником 29.09.2020 через електронну систему закупівель, «Замовник вважає, що Учасники процедури повинні були надати в складі Тендерної Пропозиції всі необхідні документи дозвільного характеру, згідно переліку виконуваних робіт», що суперечить умовам ТД.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» не порушує умов ТД в цій частині. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» без наявності відповідних підстав. Як наслідок, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції – учасника ТОВ «УКРАВЕСТ».
Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовник не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ» протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зокрема, протокол від 03.09.2020 № 290, відповідно до якого прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ», оприлюднено Замовником 29.09.2020 у відповідь на пояснення, тобто на 26-й день.
За результатами моніторингу також встановлено наступне.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (протокол від 08.09.2020 № 292), Замовник відхилив учасника ТОВ «ФРОЛ» з наступних причин: копія договору від 01.12.2017 № 54/17, надана цим учасником як аналогічний договір, не містить назви посади та особистого підпису особи, яка засвідчує копію; у відомостях про учасника згідно з Додатком № 8 до ТД відсутня інформація про індивідуальний податковий номер та обґрунтування про можливу причину його відсутності.
Разом з тим встановлено, що згідно з інформацією в електронній системі закупівель, Замовник розмістив вимогу учаснику ТОВ «ФРОЛ» про усунення невідповідностей. При цьому у зазначеній вимозі відсутня інформація про те, що надана учасником ТОВ «ФРОЛ» копія договору від 01.12.2017 № 54/17 не завірена у відповідності до вимог ТД, що порушує вимоги пункту 1 абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону.
При цьому умови пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначають перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, до яких, серед іншого, відноситься «відсутність підписів, печаток на окремих документах, номеру довідки/листа, на копіях документів не зазначено назву посади особи, яка засвідчує таку копію, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу, та інше».
З огляду на зазначене, копія договору від 01.12.2017 № 54/17 (файл «аналогічний договір1.pdf»), є такою, що не відповідає умовам ТД за формальними ознаками, отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФРОЛ» не підлягала відхиленню з цієї підстави.
Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зобов’язав учасників надати довідку, яка містить відомості про учасника згідно з Додатком № 8 до ТД.
Згідно з положеннями Додатку № 8 до ТД учасники повинні надати інформацію щодо індивідуального податкового номеру.
Відповідно до умов пункту 1.6 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі – ПДВ), затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 за № 1456/26233, індивідуальний податковий номер присвоюється особі, яка реєструється як платник ПДВ.
Учасник ТОВ «ФРОЛ» у складі тендерної пропозиції надав документ «Відомості про учасника» (файл «відомості участник.pdf»), в якому відсутня інформація щодо індивідуального податкового номеру. Водночас у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ» надано копію витягу з Реєстру платників єдиного податку (файл «Витяг з Эдиного податку.pdf»), яка містить відмітку «без реєстрації ПДВ».
Як вбачається з витягу з Реєстру платників єдиного податку, наданого учасником ТОВ «ФРОЛ», він не є платником ПДВ, що відповідає інформації з реєстру платників ПДВ, оприлюдненим за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФРОЛ» не порушує умов ТД в цій частині.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФРОЛ» без наявності відповідних підстав. Як наслідок, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції – учасника ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ».
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (протокол від 09.09.2020 № 294), Замовник відхилив учасника ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» з причини невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, а саме: «відповідно до довідки субпідрядника учасник вказав, що не буде залучати субпідрядників, але не надав ліцензію по вогнезахисному оброблянню дерев’яних конструкцій».
На виконання вимог підпункту 7 пункту 1 та пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасником ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про субпідрядника» від 14.08.2020 № 14/08-6 (файл «Довідка про субпідрядника.pdf»), в якій зазначено про залучення в якості субпідрядника для виконання робіт з обробки вогнезахисного покриття ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ».
Крім того встановлено, що в ліцензійному реєстрі електронних ліцензій, оприлюдненому на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html, наявна інформація про електронну ліцензію ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» (липень 2020 року).
Як зазначалося вище, умовами ТД не передбачено вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції ліцензій на провадження інших видів господарської діяльності, крім будівництва об’єктів, зокрема, ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» не порушує умов ТД в цій частині.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» без наявності відповідних підстав. Як наслідок, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції – учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»».
За результатами моніторингу також встановлено, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»».
Так, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» як учасник процедури закупівлі на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону не підтвердило відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Крім того, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» як переможець процедури закупівлі на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднило в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 6, 8, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проте Замовник на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГАЛІТ»» у зв’язку з ненаданням ним як переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
05.10.2020 11:49 - 21.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2020 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради взято до уваги Ваше зобов'язання здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання Договору про закупівлю, та прийнято рішення розірвати договір на закупівлю "Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (UA-2020-08-02-000018-a)" № 159 від 22 вересня 2020 року.
Дата публікації звіту:
11.10.2020 16:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.10.2020 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
03f200285d1140fcba074ce1a79b9b50
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2020 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до протоколу від 28.08.2020 № 287 замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначивши наступне: «Відповідно до довідки про субпідрядника учасник вказав, що не буде залучали субпідрядників, але не надав ліценцію по вогнезахисному оброблянню дерев’яних конструкцій».
У зв’язку з наведеним пропоную вказати, якими саме вимогами тендерної документації (розділ, пункт, підпункти тощо) передбачено надання учасниками в складі тендерної пропозиції вищезазначеної ліцензії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
aac85adb05e44f5b9288e5d8f7d1a228
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.09.2020 11:23
Опис:
Розділі 3 п.1 пп.9 учасник в «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що Учасник повинен надати завірену копію або скановану оригіналом діючу на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт); В переліку робіт Тендерної документації передбачені роботи з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, Учасником було надано ліцензію, але в переліку видів робіт не має вогнегасного обробляння дерев’яних конструкцій. Додаткових дозвільних документів Учасник не надав. Відповідно до ТД учасник може надавати інші документи на розсуд учасника торгів. Відповідний учасник не надав додаткових дозвільних документів та ліцензій. Замовник вважає, що Учасники процедури повинні були надати в складі Тендерної Пропозиції всі необхідні документи дозвільного характеру, згідно переліку виконуваних робіт.
Рішення тендерного комітету №28.08.2020 року не оскаржувалося в органі оскарження.
Номер:
598619e8824549c9906951e688b56822
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
25.09.2020 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Пропоную пояснити, чи приймав Замовник рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРОЛ» понад 5 робочих днів? Якщо так, то пропоную надати протокол про прийняття відповідного рішення Замовником.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f2227c219dbd4993b141008e80547bd2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.09.2020 11:37
Опис:
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФРОЛ» було прийнято рішення про продовження строку розгляду по даному Учаснику Протокол засідання тендерного комітету №290 від 03.09.2020. Протокол додається.