-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Завершена
113 853 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 569 268.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 569 268.75 UAH
Номер:
97b2aab8ec924cdda6ffdb0f9d3addc5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 16:32 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-31-001489-b 31.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРАЗ ОІЛ», ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», ТОВ «ТОРУМ», ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», ТОВ «МІРОІЛ», виконання рішень колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 31.07.2020 (із змінами від 23.10.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРАЗ ОІЛ» (далі – ТОВ «АРАЗ ОІЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ» (далі – ТОВ «МІРОІЛ»), звернення щодо усунення порушень від 04.08.2020, 20.08.2020 та від 28.08.2020, рішення Замовника на звернення щодо усунення порушення від 07.08.2020, 26.08.2020 та від 02.09.2020, рішення колегії АМКУ від 22.09.2020 № 17859 р/пк-пз, від 16.10.2020 № 19438-р/пк-пз та від 30.11.2020
№ 22166-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на звернення учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 20.08.2020 Замовник оприлюднив роз'яснення на звернення 26.08.2020, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
11.12.2020 15:46 - 29.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2020 15:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-07-31-001489-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 11 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Оливи та мастильні матеріали (код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-07-31-001489-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
Учасник процедури закупівлі 20.08.2020 звернувся до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовником було оприлюднено роз’яснення 26.08.2020, тобто протягом трьох робочих днів (24.08.2020 – вихідний день).
Замовник дотримався норм частини першої статті 24 Закону.
Дата публікації звіту:
17.12.2020 17:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionUntimely: Так
Опис:
прийнято заперечення з урахуванням 24.08.2020 - святковий день
Дата публікації:
22.12.2020 17:38