• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням штучного ( трав'яного )покриття по вулиці Кармелюка в м. Золочів Львівської області

Завершена

1 773 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 737.74 UAH
Номер: 73f178b5411e431d9b60406a5d5d2787
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-07-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.09.2020 16:48 - 01.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.09.2020 № 165. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-31-006329-c 31.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_2). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури (стосовно змісту тендерної документації та вимог про усунення порушення) встановлено порушено вимог частини 4 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання порядку розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог частини 10 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, а також порушення переможцем торгів вимог частини 6 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції, своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-31-004834-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Тимків Богдан Романович (далі – ФОП Тимків Б.Р.), протоколи засідання тендерного комітету №99 від 26.08.2020 та №100 від 01.09.2020, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2020, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір № 31 від 18.09.2020 року. Проведеним моніторингом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону – в оголошенні при зазначенні виду та суми тендерного забезпечення не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації Замовника зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 53 210,00 грн при очікуваній вартості закупівлі - 1 773 774,00 гривень. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією. Таким чином, на порушення вимог частини 1 статті 25 Закону Замовником при здійсненні закупівлі робіт встановлено розмір тендерного забезпечення в сумі 53 210,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (або на 44 341,13 грн більше). Отже, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт) – підтверджено. Проведеним моніторингом своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури (стосовно змісту тендерної документації та вимог про усунення порушення) встановлено, що на опубліковану учасником 03.09.2020 вимогу про усунення порушення (за номером UA-2020-07-31-006329-c.b1, щодо скасування рішення про визначення переможця торгів) Замовником відповідь опубліковано 10.09.2020, тобто з порушенням (перевищенням) терміну, визначеного частиною 4 статті 33 Закону (не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення). Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дня прийняття відповідного рішення. Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення норм частини 10 статті 29 Закону Замовником протокол засідання тендерного комітету № 99 від 26.08.2020 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель опубліковано 28.08.2020, тобто з перевищенням встановленого законодавством терміну (протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення). Також встановлено, що в недотримання вимог тендерної документації (пункт 2 розділу 5) учасником ФОП Тимків Б.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку, датованою раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (довідка банку датована 28.07.2020, тоді як оголошення опубліковано 31.07.2020). В недотримання вимог пункту 1 таблиці I Додатку 1 до тендерної документації учасником ФОП Тимків Б.Р., при наданні на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази у довідці №15 від 12.08.2020 інформації щодо наявності у власності в учасника автомобіля МАН ТГА-410 з кран-маніпулятором та автокрана КТА-25 свідоцтва про реєстрацію вказаних транспортних засобів не надано. У наданій учасником довідці №15 від 12.08.2020 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначено про наявність в учасника наступного обладнання: змішувач гуми М-100, укладальник гумової крихти TPJ 1,5, розпилювач гумової крихти TPJ-120, укладальник гумової крихти TPJ 2,5, машина для розкидання піску і гумової крихти CSJ-150, розміточна машина, ніж для розрізання трави, ніж для підрізки трави та клей-маска для склеювання килимів – на праві оренди у ТОВ «Планета Спорту Плюс» відповідно до договору №2 від 02.01.2020 року. Однак, згідно наданої у складі тендерної пропозиції копії договору оренди №2 від 02.01.2020 учасником у ТОВ «Планета Спорту Плюс» орендується лише навантажувач фронтальний одноківшевий та коток дорожній. Щодо наявності в учасника вищенаведеного обладнання будь-яких документів у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Тимків Б.Р., в недотримання вимог пункту 1 таблиці I Додатку 1 до тендерної документації, не надано. Аналогічно, в недотримання вимог пункту 1 таблиці I Додатку 1 до тендерної документації, учасником ФОП Тимків Б.Р. щодо зазначеного у довідці №15 від 12.08.2020 обладнання на праві власності учасника не надано жодних підтверджуючих документів (оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування). Окрім того, відповідно до наданої учасником ФОП Тимків Б.Р. в складі тендерної пропозиції у складі кошторисних розрахунків Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, у розділі II «Будівельні машини і механізми» для виконання робіт за предметом закупівлі враховано роботу відповідної техніки та механізмів, в тому числі: тракторів, автонавантажувачів, підіймачів, електростанцій пересувних, екскаваторів, бульдозерів, автогрейдера, машини поливально-мийної, агрегатів поливальних. Проте, у довідці №15 від 12.08.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказаної техніки не зазначено, будь-яких підтверджуючих документів щодо наявності в учасника такої техніки, що вимагалися відповідно до пункту 1 таблиці I Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Таким чином учасником ФОП Тимків Б.Р. не підтверджено кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3 таблиці I Додатку 1 до тендерної документації) на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати копію раніше виконаного договору відповідно до предмета закупівлі та копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором). Однак, учасником ФОП Тимків Б.Р. в складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір № 9 від 17.03.2020 без окремих додатків, що є його невід’ємною частиною, а саме: додаток № 1 – дефектний акт, додаток № 2 – календарний графік виконання робіт, додаток № 3 – зведений кошторисний розрахунок та додаток № 5 – локальний кошторис. Таким чином, на порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Тимків Б.Р., як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 цього Закону. Крім того, встановлено, що у відповідності до пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Однак, переможцем торгів ФОП Тимків Б.Р. оновлену тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, в електронну систему закупівель не завантажено. На порушення частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів Тимків Б.Р., у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 і 8 частини 1 статті 17 Закону. Відповідно до частини 7 статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Однак, при ненаданні переможцем торгів ФОП Тимків Б.Р. документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 22 і 8 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Тимків Б.Р. та не визначено переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, а уклав із ФОП Тимків Б.Р. договір № 31 від 18.09.2020 на суму 1 312 765,28 гривень. У відповідності до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником договір № 31 від 18.09.2020 оприлюднено без додатків, що є його невід’ємною частиною, а саме: без договірної ціни, календарного графіку виконання робіт, кошторисного розрахунку та графіку фінансування робіт.
Період усунення порушень: 25.09.2020 08:29 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2020 08:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Західний офіс Держаудитслужби розпочав моніторинг закупівлі відкриті торги по об’єкту « Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням штучного (трав’яного ) покриття по вул. Кармелюка в м. Золочів Львівської області »- код ДК 021:2015 – 45453000-7)-капітальний ремонт і реставрація (далі – процедура закупівлі), оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2020-07-31-006329-с За результатами моніторингу Західний офіс Держаудитслужби 25 вересня 2020 року опублікував висновок про результати моніторингу закупівлі та зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Тендерний комітет надає аргументовані пояснення по висновку : У тендерній документації Замовника п.7роз.1зазначено,що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, якої дотрималися учасники тендерної процедури закупівлі, а саме, подані документи лише державною мовою. При розрахунку суми тендерного забезпечення тендерним комітетом було допущено технічну помилку. На виконання кваліфікаційних вимог ФОП Тимків Б.Р. якого було визнано переможцем торгів, завантажив довідку видано обслуговуючим банком про відкриття рахунку, яка дійсна на момент розкриття тендерної пропозиції. На підтвердження виконання аналогічного договору учасником було завантажено аналогічний договір без додатків. Про те інформуємо, що оригінал разом з додатками, який був укладений та виконаний в повному обсязі за результатами тендерних процедур знаходиться у відділі освіти Золочівської РДА. Згідно п.2 ч.2 ст. 22 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Звертаємо Вашу увагу на те, що інформація, передбачена пп. 2, 8 ч. 1 ст.17 Закону міститься у відкритих реєстрах, тому тендерний комітет не вимагав документального підтвердження даної інформації. 7. Згідно ч. 6 ст. 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. 01.09.2020р. в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із ФОП Тимків Богданом Романовичом. 02.09.2020р. ФОП Тимків Богдан Романович опилюднив в електронній системі закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. 8. За результатами моніторингу закупівлі було виявлено порушення ч.7 ст. 33 Закону, згідно якої, у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що дотримуючись вимог ч.6 ст. 33 Закону, договір між відділом освіти Золочівської РДА Львівської області та ФОП Тимків Романом Богдановичем було укладено 18.09.2020р.
Дата публікації звіту: 01.10.2020 16:21