-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова (44530000-4 - Кріпильні деталі)
Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова (44530000-4 - Кріпильні деталі)
Завершена
220 164 470.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 166 968.48 UAH
мін. крок: 0.1% або 166 968.48 UAH
Номер:
0c61945e61524adb89f4a2d3d8071b5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 12:10 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2020 № 259
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-005822-c, 31.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу щодо аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо:
усунення порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та частини 2 статті 24 Закону Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому;
усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору поставки від 09.10.2020 № ЦЗВ-05-02920-01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТАЛСКАРБ» (в частині правомірності її відхилення Замовником) та тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Українська промислова група ЛТД» (далі – ТОВ «Українська промислова група ЛТД»), протокол від 17.09.2020; повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.10.2020 № ЦЗВ-05-02920-01.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому (пункт 1.2.3. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) вказано, що e-mail відсутній, хоча в інформації про процедуру, розміщеній на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зазначено електронну адресу: 2019TENDER@GMAIL.COM.
Згідно з вимогами частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Водночас, моніторингом внесення змін до тендерної документації та їх опублікування встановлено, що Замовником при внесенні змін до тендерної документації 19.08.2020, 20.08.2020 та 25.08.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено лише інформацію про пункти та розділи та додатки тендерної документації, до яких внесено зміни. Однак перелік самих змін, що вносилися, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону.
Згідно пункту 3.1 розділу 2 тендерної документації Замовника «Спосіб подання тендерної пропозиції» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, учасник повинен забезпечити, щоби у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.), зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. В іншому випадку пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно до змісту документа. Документи рекомендується завантажувати у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП або КЕП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «МЕТАЛСКАРБ» та учасника-переможця ТОВ «Українська промислова група ЛТД» завантажено окремі файли, які є недоступними для перегляду: Цінова пропозиція лот 1.pdf, лот 2.pdf, лот 3.pdf, лот 4.pdf, Комерційна таємниця підприємства Цінова пропозиція лот 1.pdf, лот 2.pdf, лот 3.pdf, лот 4.pdf, Комерційна таємниця ТОВ УПГ ЛТД. При цьому зазначено, що вони (файли) є комерційною таємницею підприємства.
Згідно з абзацом 2 частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно пункту 3.2 розділу 2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити файли з ціновою пропозицією за формою Додатку № 3.
Однак, в тендерних пропозиціях ТОВ «МЕТАЛСКАРБ» та ТОВ «Українська промислова група ЛТД» після аукціону вищезазначені файли не містять інформації про ціну у вигляді, який передбачено тендерною документацією (завантажені файли, про які вказано вище, не є доступними для перегляду та перевірки).
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Однак Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Українська промислова група ЛТД», а визначено його переможцем та укладено з ним договір поставки від 09.10.2020 № ЦЗВ-05-02920-01 на суму 220 164 212,35 гривень.
Період усунення порушень:
12.01.2021 15:35 - 27.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2021 15:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
26.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 12.01.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-07-31-005822-c
Дата публікації:
27.01.2021 14:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-07-31-005822-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 12 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова (44530000-4 - Кріпильні деталі) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-07-31-005822-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини 2 статті 24 Закону, порушення пункту 1частини першої статті 31 Закону.
Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. При оголошенні процедури закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-07-31-005822-c) Замовником в оголошенні про проведенні процедури закупівлі було зазначено інформацію щодо контактної особи Замовника, в тому числі і електронну адресу, уповноваженої здійснювати зв'язок з Учасником. При оголошенні наступних торгів Замовником була врахована дана вимога та електронна адреса зазначається, в тому числі, і в тендерній документації.
2. Щодо порушення вимог частини 2 статті 24 Закону.
19.08.2020, 20.08.2020, 25.08.2020 Замовником внесено зміни до тендерної документації та розміщено зміни з відображенням в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації відповідно до Закону.
В електронній системі закупівель розміщено окремий документ з переліком змін до тендерної документації (файли з назвою «Зміни до тендеру 4105 від 18.08.2020.doc», «Зміни до тендеру 4105 від 20.08.2020.doc», «Зміни до тендеру 4105 від 25.08.2020.doc». В даних файлах зазначено перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
Тобто, Замовником виконано вимогу частини 2 статті 24 Закону.
3. Щодо порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
У висновку ДАСУ зазначено, що у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «МЕТАЛСКАРБ» та учасника-переможця ТОВ «Українська промислова група ЛТД» завантажено окремі файли, які є недоступними для перегляду. При цьому зазначено, що вони (файли) є комерційною таємницею підприємства. Згідно з абзацом 2 частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, учасник повинен забезпечити, щоби у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.), зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Кінцевою датою подання тендерних пропозицій було визначено 08.09.2020 року. На цю дату документи, що містять інформацію про ціну, були недоступні для перегляду. Відповідно до відомостей авторизованого електронного майданчика smarttender.biz, через якій Замовник здійснює роботу в системі Prozorro, ці документи мають тип «Цінова пропозиція» та позначку щодо конфіденційності (скріншот за одним з лотів додається). Одночасно, після повного розкриття тендерних пропозицій за підсумками аукціону зазначені документи стали доступними для перегляду Замовником через платформу smarttender.biz. Тобто учасниками в повному обсязі виконані умови тендерної документації.
Відповідні документи з ціновими пропозиціями учасників додаються до заперечення в Додатку (10 файлів з назвою «цінова пропозиція лот 1 (2) УПГ», «Цінова пропозиція лот 1 (3) Металскарб», «Цінова пропозиція лот 2 Металскарб», «Цінова пропозиція лот 3 Металскарб», «Цінова пропозиція лот 4 Металскарб», «Цінова лот2 УПГ», «Цінова лот3 УПГ», «Цінова лот4 УПГ», «4105 – 1», «4105 – 2»).
Дата публікації звіту:
15.01.2021 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
92d83284c603446bbc5413b7dfba4cb9
Назва:
Щодо відкриття провадження
Дата опублікування:
04.02.2021 15:26
Опис:
01.02.2021 Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження у справі: - 640/1856/21 за позовом філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Західного офісу Держаудитслужби, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - ТОВ «Українська промислова група ЛТД» про визнання протиправними та скасування висновку від 12.01.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-07-31-005822-c