• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12029 один. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 09.09.2020 року Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія

Завершена

3 529 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 292.00 UAH
Номер: 2484f07e95cc404bb2b2da3cec1006c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-16-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.10.2020 18:02 - 10.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 № 187 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2020-07-31-005369-c 31.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 657-80-09, innaaaa1988@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам пункту 1 частини 2 статті 4, статті 22, пункту 8 частини другої статті 21, частини 1 статті 31, частини 2 статті 32, частини 4 статті 41, що призвело до нікчемності договору відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.11.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.06.2020, №161 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЛЕГІОН-СТРОЙ», ТОВ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ», ТОВ «ХІЛЕР» (далі – Переможець) , договір від 11.09.20 № 250-Т. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-05-004163-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки пункт 6.1 розділу VI «Забезпечення виконання договору про закупівлю» не відповідає вимогам встановленим в статті 27 Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Поряд з цим, моніторингом установлено, що ТД не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, що є порушенням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Відповідно до Додатку № 2 ТД Замовником зазначено вимогу щодо надання засобу «дезінфекційний-шкірний антисептик «ХІЛЕР-С/HEALER-C»» без запаху. Однак, учасником ТОВ «Хілер» в складі пропозиції надано інструкцію щодо застосування засобу «хілер-с/healer-с» з метою дезінфекції та деконтамінації шкіри рук і шкірних покровів, в якій зазначено, що вищевказаний засіб має запах фітокомпонентів, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 ТД. Також, відповідно до Додатку № 2 ТД Замовником зазначено вимогу щодо надання засобу «дезінфекційний-шкірний антисептик «ХІЛЕР-С/HEALER-C»» з температурою зберігання в діапазоні від плюс 1°С до плюс 35 °С. Однак, учасником ТОВ «Хілер» в складі пропозиції надано сертифікат якості № 00022, в якому зазначено, що умови зберігання засобу за температури від 2 °С до +25 °С, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 ТД. Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Хілер» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Відповідно до ТД Замовника зазначено строк поставки товару до 09.09.2020, в свою чергу Переможцем торгів надано згоду щодо його поставки у встановлений термін. Однак, моніторингом встановлено, що в договорі від 11.09.20 № 250-Т зазначено термін поставки товару до 15.09.2020, що не відповідає строку поставки зазначеному в пропозиції учасника ТОВ «ХІЛЕР» та ТД Замовника та є порушенням вимоги частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції Переможця У зв’язку з вищевикладеним договір від 11.09.20 № 250-Т відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII є нікчемним.
Період усунення порушень: 09.11.2020 15:37 - 24.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.11.2020 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-16-000057 За результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-005369-c проведеного відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, розміщено Висновок про про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок). За результатами проведеного моніторингу встановлені порушення, уважно вивчивши які, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної надає пояснення. 1. Щодо відсутності у річному плані закупівель інформації про місцезнаходження Замовника повідомляємо, що відповідна інформація оприлюднена на офіційному веб-порталі «Уповноваженого органу» у системі PROZORRO, просимо вважати це оприлюдненням місцезнаходження замовника. 2. Розділ «Забезпечення виконання договору про закупівлю» опрацьовано відповідно до вимог Законі № 922-VIII, просимо вважати цей Розділ, як такий, що відповідає Закону. 3. Також повідомляємо, що оголошення про закупівлю містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12029 один. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг згідно дислокації. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія» 4. Щодо строку поставки повідомляємо, закупівля дезінфікуючих засобів має нагальну потребу, у звязку із карантинними заходами, відкриттям навчальних закладів, але в ході процедури закупівлі виявилось, що перша дата договору становить 11.09.2020 року, в той самий час, як поставка товару виначена до 09.11.2020 року, визначивши переможця та передбачивши період оскарженя, перша дата заключення договору 11.09.2020 року, таким чином строк поставки було подовжено, сторони дійшли згоди, що на постачання товару вистачить 5 днів, а саме:до 15.09.2020 року.
Дата публікації звіту: 16.11.2020 15:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • documentsForm: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
  • corruptionContracting: Ні
Опис: -
Дата публікації: 19.11.2020 10:12