-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
Завершена
3 861 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 305.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 305.00 UAH
Номер:
061e0db6171547dba4582ed9902efab7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-09-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2020 00:00
Період моніторингу:
09.12.2020 16:10 - 01.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 56-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.12.2020 № 56-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-001230-b від 31.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.07.2020 №87 із змінами від 18.08.2020 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2020, договір про закупівлю № ОО/Е-20-497 від 13.10.2020.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
28.12.2020 16:42 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.12.2020 16:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 13 січня 2021 року № НЮ-14/22 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b).
Дата публікації:
14.01.2021 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку
у межах проведення моніторингу
UA-M-2020-12-09-000037
Державна аудиторська служба України.
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001230-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Вважаємо, що Замовником не було порушено вимог Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів «умов надання забезпечення тендерних пропозицій» доводимо, що відповідно до п.5 та п.7 частини 1 статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 17.07.2020 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, якими передбачається доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, не внесено. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання форм документів у сфері публічних закупівель, покладено на інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" та на авторизовані електронні майданчики .Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ своїм наказом від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» визначити інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал) та визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але слід зазначити, що форма Оголошення про проведення відкритих торгів, заповнюється електронною системою закупівель автоматично шляхом заповнення замовником електронних полів, що виключає можливість внесення до неї будь-яких змін замовником. Крім того, відсутністю в електронній системі на дату і час публікації: 31.07.2020 щодо предмету даної закупівлі відносно якої здійснювався моніторинг у формах Оголошення про проведення відкритих торгів не реалізоване заповнення електронною системою закупівель. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 28.12.2020, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель.
При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію»
Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель:
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів, коли буде забезпечена така технічна можливість в ЕСЗ, а до того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант.
Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро.
Додаток: 2 арк.
Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Дата публікації звіту:
05.01.2021 16:18