-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання віконних блоків з повною комплектацією
товар
Завершена
262 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 311.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 311.63 UAH
Номер:
c56b2a98ae814ff6bdd382b26b9f8349
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2020 00:00
Період моніторингу:
04.09.2020 15:26 - 26.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.09.2020 № 180
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель UA-2020-07-31-001066-a, код ДК 021:2015: 44221000-5-Вікна, двері та супутні вироби, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Водянської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини 1 та пункту 2 частини 1статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 та 2 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Водянської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВЕРЕСТ НП" (далі – ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Дослідженням зазначеної процедури встановлено, що «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Відповідно до вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно частини 1 розділу ІІІ цієї документації.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимогу частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації та статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", де вказано, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Отже, тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП», яка не відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, де вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу «Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції електронних торгів для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам» Додатку 1 до ТД передбачено, що відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- Сертифікат відповідності на склопакети з висновком ДСЄЕ;
- Сертифікат відповідності на фурнітуру з висновком ДСЄЕ;
- Сертифікат відповідності на блоки віконні відповідного профілю з протоколом випробувань .
Разом з цим, учасником надано Сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні балконні №001996 серія ХА з терміном дії з 27.06.2019 року до 26.06.2020 року, який не є чинним на момент проведення процедури закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовника.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначеним Замовником торгів у тендерній документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
08.09.2020 16:24 - 23.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2020 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
протокол відхилити тендерну пропозицію
Дата публікації звіту:
10.09.2020 13:11