• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)

(Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)

Завершена

3 057 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 288.00 UAH
Номер: 880477026ef9423ca6403c8f23a5ed1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.12.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 16.12.2020 15:48 - 13.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.12.2020 № 81 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.12.2020 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-31-003766-с 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.07.2020 № 538/1, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВМ ТРЕЙДЕР» (далі – ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР»), протоколи засідання тендерного комітету від 26.08.2020 № 538/2, від 15.09.2020 № 538/3, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 30.09.2020 № П/НХ-201107/НЮ, укладений між Замовником та ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» (далі – Договір № П/НХ-201107/НЮ), додаткова угода до Договору № П/НХ-201107/НЮ від 22.10.2020 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.12.2020 та 23.12.2020. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник 22.10.2020 оприлюднив Договір № П/НХ-201107/НЮ з порушенням строків, а саме: не протягом трьох робочих днів з дня укладання договору. Так, 01.10.2020 Замовник оприлюднив договір поставки від 24.09.2020 №П/НХ-201082/НЮ, який укладений між Акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» та сільським господарством Кордюка А.Л., тобто не з переможцем вищевказаної процедури закупівлі. Отже, Договір № П/НХ-201107/НЮ Замовник оприлюднив лише 22.10.2020, тобто не протягом трьох робочих днів з дня укладання договору, а отже з порушенням строків.
Період усунення порушень: 24.12.2020 16:07 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2020 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш запит від 24.12.2020 повідомляємо Вам, що договір поставки від 30.09.2020 № П/НХ-201107/НЮ, укладений між АТ «Українська залізниця» РФ «Південна залізниця» та ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» на закупівлю: «Код ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН)» № UA-2020-07-31-003766-с укладений та оприлюднений у встановлені строки згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що з ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» були проведені переговори та укладено додаткову угоду на зниження ціни, сума договору склала: 2 997 000,00 грн.з ПДВ. Додаткову угоду було оприлюднено 22.10.2020, договір про закупівлю оприлюднений з метою підтвердження змін до договору, який при цьому був змінений, договір про закупівлю та додаткову угоду укладено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту: 28.12.2020 08:53

Запити/Пояснення