-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)»
«Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)» (згідно з Технічною спеціфікацією).
Завершена
152 631 290.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 930 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 930 000.00 UAH
Номер:
0a7d7b4ff4bc4e0699e0d08940eff0d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-23-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2020 00:00
Період моніторингу:
23.09.2020 11:14 - 16.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-07-31-000849-b 31.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.07.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Комбінат громадського харчування АЕС», комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах, товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Логістік» (далі – ТОВ «Агро Логістік»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кью.Еф.Ем.Кейтерінг» та товариства з обмеженою відповідальністю «Корпусгруп Комтек», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, орган оскарження) від 27.10.2020 № 20028-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також моніторингом установлено, що у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з статтею 16 Закону, а саме: наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (пункти 5.1, 5.2 та 5.3 пункту 5 зазначеного розділу тендерної документації).
Водночас учасник ТОВ «Агро Логістік» у складі тендерної пропозиції не надав зазначених документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, чим не дотримав вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Поряд з цим, Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «Агро Логістік» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «Агро Логістік» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (визначених у підпунктах 5.1, 5.2 та 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
03.11.2020 19:37 - 18.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2020 19:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок від 03.11.2020р. оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду
Дата публікації:
18.11.2020 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення ВП ЗАЕС.
Дата публікації звіту:
09.11.2020 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
909392be74b94650a8206eca5263d058
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
Дата опублікування:
08.10.2020 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.10.2020 № 283
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-07-31-000849-b.a1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-07-31-000849-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 22 вересня 2020 року № 267 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 08 жовтня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Номер:
77038c47d6694e25a6016c43b0819cb2
Назва:
Зазначення в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі у відповідності з ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата опублікування:
12.01.2021 17:57
Опис:
Ухвалою №280/8316/20 від 28.12.2020 відкрито провадження у справі