• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 962c449e8f2347558b75e085bf328cd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 22.10.2020 12:18 - 12.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.10.2020 № 39 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.10.2020 №39 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-07-31-002875-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 05) 426-87-02, allakrasko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам статей 24, 29, 32 та 41 Закону (в редакції від 19.04.2020 року) та порушення пунктів 17, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС». За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Квартирно-експлуатаційного відділу м. Суми (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.08.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» (далі - ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС», учасник), товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ», протоколи засідань тендерного комітету від 20.08.2020 № 152, від 25.08.2020 №154, від 09.09.2020 № 161, від 21.09.2020 № 164, повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2020, договір від 21.09.2020 № ТД2/2020, додаткова угода від 30.10.2020 б/н. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, опис і приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пунктів 17, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника, зокрема, розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», підпункт 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації не відповідають вимогам статей 24, 29, 32 та 41 Закону (в редакції від 19.04.2020 року). Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник торгів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезенню/навантаженню та розвантаженню підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення/розвантаження/навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Відповідно до довідки про наявність матеріально-технічної бази (вантажних транспортних засобів) від 13.08.2020 № 43 (далі - довідка), що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС», учасник має орендований вантажний автомобіль ЗІЛ-131 зі встановленим кран-маніпулятором HIAB 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів (державний номерний знак ВМ5179ВТ) та орендований трактор МТЗ 80 (державний номерний знак 3534 ШР). Згідно договору оренди від 07.08.2020 №1, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС», учасник орендує у фізичної особи підприємця Єрьоміна А.О. (далі – ФОП Єрьомін А.О.), зокрема, автомобіль ЗІЛ-131 зі встановленим кран-маніпулятором HIAB 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, з наданням послуг водія та трактор МТЗ 80 (при цьому слід зауважити, що у договорі не вказано державні номерні знаки автотранспортних засобів). Разом з цим, відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХМ532167, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС», власником вантажного автомобіля ЗІЛ-131 зі встановленим кран-маніпулятором HIAB 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, державний номерний знак ВМ5179ВТ, є Квацек А. О. (при цьому документів, згідно яких ФОП Єрьомін А.О. має право здавати в оренду вантажний автомобіль, власником якого він не є, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» не надано); Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» міститься технічний паспорт на трактор колісний МТЗ 80 (державний номерний знак ШС 7538), в якому зазначено, що власником цього трактору є Сахно І.В. (при цьому, згідно довідки учасник має орендований трактор МТЗ 80 з іншим державним номерним знаком - 3534 ШР, крім того, документів, згідно яких ФОП Єрьомін А.О. має право здавати в оренду трактор, власником якого він не є, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» також не надано). Отже, надані у складі тендерної пропозиції документи (договір оренди, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та технічний паспорт) не підтверджують належним чином право ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» користуватися орендованим вантажним автомобілем ЗІЛ-131 зі встановленим кран-маніпулятором HIAB 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів (державний номерний знак ВМ5179ВТ) та орендованим трактором МТЗ 80 (державний номерний знак 3534 ШР), що не відповідає підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Однак на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону («Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій») та уклав з ним договір від 21.09.2020 № ТД2/2020 на суму 1 995 000,00 гривень. Крім того, Замовник не виявивши невідповідність в документах, наданих ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону («Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»), та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Період усунення порушень: 10.11.2020 15:38 - 25.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2020 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ______________ № ______ Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталії ШЕВЧЕНКО За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області та розгляду висновку, опублікованого 10 листопада 15:38 повідомляємо наступне: Замовник в тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками. Повідомляємо, що електронна пошта Замовника зазначена на майданчику ZAKYPKI.PROM.UA у розділі основні контакти. Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів в екранній формі електронної системи, тобто порушень п.14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі » №922-VIII від 25.12.2015р (в редакції від 19.04.2020 року) далі Закон. Крім того, за результатами моніторингу тендерна документація Замовника, зокрема, розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», підпункт 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації не відповідають вимогам статей 24, 29, 32 та 41 Закону (в редакції від 19.04.2020 року) Щодо даного порушення повідомляємо, що розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», повністю відповідає редакції Закону статті 24, даний пункт зазначено в Тендерній документації п 2.1.1, 2.1.2 ч 2, розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», даний пункт зазначений в тендерній документації п 5.1.1-5.1.8 повністю відповідає вимогам статті 29 , пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» , даний пункт зазначений в тендерній документації п 6.1.1-6.1.4 розділ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»,відповідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно порушення підпункт 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI., повідомляємо , що даний пункт зазначено в Договорі про постачання деревини необробленої (деревини паливної (дрова), п12.8-12.11 ч XI «Інші умови», що повністю відповідає Тендерній документації та статті 41 Закону. Проведеним моніторингом було установлено, що відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник торгів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезенню/навантаженню та розвантаженню підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення/розвантаження/навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Щодо даного порушення, повідомляємо, що згідно п. 3.5.2 для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: скановані копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезеню / навантаженю та розвантаженню підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення / розвантаження/ навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Згідно наданих документів, Учасник бере в користування на праві оренди автотехніки, машини у ФОП Єрьоміна А.О., трактори, а саме: автомобіль ЗІЛ 131 зі встановленим кран-маніпулятором НІАВ 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, з наданням послуг водія та трактор – МТЗ 80. Згідно довідки вих. №43 від 1308.2020 р. має наступні вантажні автотранспорті засоби: автомобіль ЗІЛ 131 з кран-маніпулятором НІАВ 035 – державні номерні знаки ВМ 5179 ВТ, трактор МТЗ – 80 державні номери 3534ШР. Також Учасником було надано технічні паспорти, на вищевказані автомобіль та трактор. За даними технічних паспотрів вид транспорту, державні номерні знаки та комплектація підтвердилась лише по ЗІЛ 131. Основними принципами при здійсненні публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлення, Замовником в тендерній документації (надалі Документація), певних обмежень щодо наявної кількості одиниць техніки може створювати дискримінацію. З врахуванням цього, в Документації не було визначено яку саме кількість одиниць техніки повинні мати Учасники, щоб підтвердити наявність матеріально-технічної бази. З врахуванням вищевикладеного, Учасником було підтверджено наявність автомобіля ЗІЛ 131 зі встановленим кран-маніпулятором НІАВ 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, з наданням послуг водія. Тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» , уважно вивчивши документи по автомобілю ЗІЛ 131, враховуючи те що ця техніка , має технічні можливості для завантаження та перевезення деревини тому документи по іншим транспортним засобам не брались до уваги. У висновку, до проведеного моніторингу, було зазначене наступне: «при цьому, документів, згідно яких ФОП Єрьомін А.О. має право здавати в оренду вантажний автомобіль, власником якого він не є, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» не надано». Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази, зокрема наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезеню / навантаженю та розвантаженню шляхом надання відповідних документів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення / розвантаження/ навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Вказана вимога не стосується безпосередньо третіх осіб, а саме: орендодавця та власника транспорту. У складі Пропозиції Учасника, містяться, зокрема: договір оренди №1 від 07.08.2020 р., довідка вих. №43 від 13.08.2020 р. та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №СХН 532167. З врахуванням вищевикладеного, Учасник не порушив умови Документації в цій частині. Щодо наданих Вами рекомендацій, по розірванню договору у п’ятиденний термін повідомляємо, що відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Дії з нашого боку, щодо розірвання в п’ятиденний термін, призведуть до ряду порушень. Так, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, прямо забороняє розірвання господарських договорів в односторонньому порядку. Згідно ст. 193 Господарського кодексу України та ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства. На виконання зазначеного договору сторонами виконуються господарські зобов’язання. Крім того нами було направлено лист на ТОВ «ЛЮКС АГРО ПЛЮС», про результати проведеного моніторингу, нащо була надана відповідь вих.. №12/11/2020 від 12.11.2020року згідно якого Учасник повідомляє , що зi змiсту листа вони не вбачають пiдстав для розiрвання договору № ТД212020 вiд21.09.2020. Тендерною документацiєю не було передбачено надання довiдок iз зазначенням державних номерних знакiв вантажних транспортних засобiв. Пiд час проведення публiчноi закупiвлi ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» надані Bci документи, передбаченi тендерною документацiею, в тому числi було надано документи, що пiдтверджують наявнiоть матерiально - технiчноi бази ( вантажних транспортних засобiв ), котрі набуті в користування згiдно договору оренди транспорту та бензопил № l вiд 07.08.2020 укладеного мiж ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» та ФОП Єрьомін А.О., Дежавнi номерні знаки автомобiлiв ЗIЛ - 131 зi встановленим кран - манiпулятором HIAB 035 з гiдравлiчним керуванням та платформою для перевезення сортиментiв у кiлькостi l шт. та трактора МТЗ 80 вказанi у акті прийому передачi матерiально - технiчних засобiв, котрий не є частиною договору оренди, тому не долучався до тендерної пропозицii. Факт передачi вантажних транспортних засобiв, також, пiдтверджується довiдкою вiд ФОП Єрьоміна А.О. ( копiя додається ). Документiв, якi б пiдтверджували права ФОП Єрьоміна А.О. як орендодавця транспортних засобiв, не надавались, оскiльки вимоги про надання таких документiв не мiстила тендерна документацiя та чинне законодавство. Повiдомляемо, що договiр оренди транспорту та бензопил № 1 вiд 07.08.2020 укладеного мiж ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» та ФОП Єрьомін А.О. є дiючим, як на час подання тендерної пропозицiї так i дотепер. Вказаний договiр не є розiрваним, визнаним незаконним або нiкчемним в установленому порядку. Бiльше того Bci рiшення згiдно яких оголошено i проведено тендерну закупiвлю, визнано їх переможцем цієї закупівлі та укладений договiр є дiючими, вони не були оскарженi та cкacoвaнi у встановленому,Законом порядку. Порядок i строки оскарження рiшень замовника є суворо регламентовною процедурою, прописаною у ЗУ « Про публічні закупiвлi». Слід зазначити що для прийняття остаточного рiшення щодо пропозії про розiрвання договору № ТД2/2020 вiд 21.09.2020 ми маємо намір скористатись двадцятиденним строком, передбаченим ч. 3 ст. l88 Господарського кодексу України.
Дата публікації звіту: 16.11.2020 17:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 25.11.2020 12:00