• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирського району Житомирської області

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 6da21d573a8a4d1792196127e32a7d91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-09-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.09.2020 17:13 - 01.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2020 № 60 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2020 № 60. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2020-07-30-007213-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає нормам пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 17.09.2020 року № 56 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник), тендерні пропозиції учасників ПрАТ «Кмитівський майстер», ТОВ «ЕКОЄВРОБУД», тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ФОП СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ, протоколи засідання тендерного комітету від 20.08.2020 року № 144, від 26.08.2020 року № 145 та від 31.08.2020 року № 146, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2020 року, договір про закупівлю від 17.09.2020 року № 56 та пояснення Замовника від 18.09.2020 року. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-07-30-007213-c не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколів засідання тендерного комітету від 20.08.2020 року № 144, від 26.08.2020 року № 145 та від 31.08.2020 року № 146 тендерні пропозиції учасників ПрАТ «Кмитівський майстер» та ТОВ «ЕКОЄВРОБУД» відхилено та визнано переможцем торгів пропозицію учасника ФОП СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ (далі – Переможець). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне. Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалося надання довідки в довільній формі із зазначенням, зокрема, кількості аналогічних договорів переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, сум договорів та стану їх виконання, разом з копіями не менше 2-ох аналогічних договорів, та копіями видаткових накладних, що вказані в довідці, для підтвердження наданої у довідці інформації. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця, до аналогічних договорів які зазначені в довідці від 17.08.2020 № 8/2 не надано копії видаткових накладних, що не відповідає умовам підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалося надання копії сертифікату інженера – проектувальника у частині кошторисної документації та копію наказу про прийняття його в штат або інше підтвердження трудових відносин з ним. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця, надана копія сертифікату інженера – проектувальника Яницького Ярослава Мирославовича від 26.10.2018 року та наказ про прийняття його в штат від 17.08.2020 року № 2, відповідно до якого Яницького Ярослава Мирославовича прийнято на одноразову роботу за договором про надання консультаційних послуг із складання кошторисної документації, при відсутності у складі пропозиції Переможця вказаного договору про надання консультаційних послуг, що не відповідає умовам пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення відхилив тендерні пропозиції учасників ПрАТ «Кмитівський майстер» та ТОВ «ЕКОЄВРОБУД», при цьому за наявності підстав відхилення Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ, що за результатами аукціону, зокрема, була дорожчою на 10 006,00 гривень за пропозицію відхиленого учасника ПрАТ «Кмитівський майстер». Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ, як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 22.09.2020 11:27 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2020 11:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору підряду №56 від 17.09.2020 року.
Дата публікації звіту: 28.09.2020 16:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 07.10.2020 09:31

Запити/Пояснення