• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва.

"Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва.

Завершена

7 333 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 335.00 UAH
Номер: f3fb29d5c12a441d90d8c28ec499acfe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 23.09.2020 15:40 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2020 Одеса № 324 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4. UA-2020-07-30-006827-c 30.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11 та 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 30.07.2020 № 30/07-2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мішем» (далі – ТОВ «Мішем»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі від 01.09.2020 № 01/09-6, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2020, укладений договір підряду від 14.09.2020 № 91, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримане 01.10.2020 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником у частині 9.4 розділу 9 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачена наступна вимога: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовник не зазначив, що строк дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13-1 «замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі робіт, крім переможця» не підтверджена.
Період усунення порушень: 15.10.2020 13:58 - 29.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2020 13:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України по закупівлі "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва» (UA-2020-07-30-006827-c) замовнику необхідно усунути порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками та пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовник не зазначив, що строк дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля по об’єкту "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва» (UA-2020-07-30-006827-c) перебуває на стадії «ЗАВЕРШЕНА», тому, відсутня технічна спроможність внести зміни до тендерної документації. Заздалегідь зазначаємо, що у подальшому замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, з метою запобігання у подальшому даних зауважень.
Дата публікації звіту: 16.10.2020 15:19

Запити/Пояснення