-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Гірка в м. Сколе Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)"
Завершена
8 246 889.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 82 500.00 UAH
Номер:
f17141492f834970b654451741d53e91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2020 00:00
Період моніторингу:
10.11.2020 13:34 - 02.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2020 № 214
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-30-07-003722-b, 30.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 і 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу тендерної документації встановлено порушення частини шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Сколівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2018-12-29-000241-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 30.07.2020 №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП ІВАНИШИН І. С.; повідомлення про намір укласти договір; договір від 16.09.2020 № 16/9.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-07-30-006743-c не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону – не містить інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні Замовником у частині 2 розілу 3 тендерної документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарнатії на суму 41 234,45 грн).
Крім того моніторингом встановлено неузгодженість інформації, що повинна міститись відповідно до норм статті 22 Закону в тендерній документації.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, за нормою частини 7 статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Однак, у тендерній документації Замовника (пункт 4 розділу 3) вказано, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. А згідно додатку № 4 до тендерної документації зазначено 90 календаних днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
Крім цього, на порушення частини шостої статті 17 Закону тендерна документація замовника (пункт 5 Розділу 3) містить вимогу Закону «Про публічні закупівлі» в старій редакції, а саме: «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, частини першої статті 17 Закону».
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ФОП ІВАНИШИН І.С. не підтверджено кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не підтверджено наявність механізмів, що необхідні для виконання робіт відповідно до підсумкової відомості ресурсів цього учасника, а саме – не підтверджено наявність котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 тон .
При цьому, в складі пропозиції надано довідку від 17.08.2020 р. №17-08-20Тд/26, що при виконанні робіт учасник ФОП ІВАНИШИН І.С. не планує залучати субпідрядників.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ІВАНИШИН І. С., яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір від 16.09.2020 № 16/9 на суму 6 669 900,00 грн з ПДВ.
Згідно, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником укладено договір без додатків, які є невід’ємною частиною договору, а саме: розрахунок договірної ціни ( Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
Період усунення порушень:
19.11.2020 15:23 - 04.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2020 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
82600, Львівська обл., м. Сколе, вул.Д.Галицького, 37, smiskrada@ukr.net
25.11. 2020р. №861/02-07
ЗАХІДНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ
Інформація про результати розгляду
висновку моніторингу закупівлі UA-2020-07-30-006743-с
Розглянувши висновок моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом закупівлі – «Капітальний ремонт вулиці Гірка в м. Сколе Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», тендерний комітет Сколівської міської ради повідомляє наступне:
1) Щодо відсутності в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-07-30-006743-с інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
У пункті 7 Розділу 1 Тендерної документації зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а саме під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також, у пункті 2 Розділу 3 Тендерної документації зазначено інформацію про забезпечення тендерної пропозиції, а саме у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Сколівської міської ради Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA968201720355139001088033953 в УДКСУ у Сколівському районі МФО 820172, ЄДРПОУ 04056262, 82600, Львівська область, Сколівський район, м. Сколе, вул. Чайківського, буд. 6. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 41234,45 грн.
Окрім цього, пунктом 1 Розділу 2 Тендерної документації передбачено процедуру надання роз’яснень щодо тендерної документації. Учасниками закупівлі не було подано звернень щодо будь-яких зауважень щодо Тендерної документації. З огляду на це, Учасникам закупівлі була доступна (зі змісту Тендерної документації) та зрозуміла інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2) Щодо неузгодженості інформації, яка повинна міститись відповідно до норм статті 22 Закону в Тендерній документації, а саме щодо інформації про строк дії тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, за нормою частини 7 статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
У додатку № 4 до тендерної документації зазначено 90 календарних днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
У пункті 4 розділу 3 тендерної документації вказано, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вищевказане не суперечить вимогам закону, оскільки відповідно до частини 1 статті 29 Закону розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Тобто, в будь-якому разі, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становитиме не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3) Щодо вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» наведеній в старій редакції, а саме: «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, частини першої статті 17 Закону».
Слід звернути увагу, на те що Розділом 2 Додатку №1 до Тендерної документації «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» передбачено наступне:
«Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець подає замовникові у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, дана вимога не стосується документів які Замовник може самостійно отримати керуючись Лист Мінекономіки від 19.01.2017, № 3302-06/1654-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним».
Окрім цього, знову ж таки, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 1 Розділу 2 Тендерної документації передбачено процедуру надання роз’яснень щодо тендерної документації. Учасниками закупівлі не було подано звернень щодо будь-яких зауважень, в тому числі відносно даного питання. З огляду на це, Учасникам закупівлі була доступна та зрозуміла інформація щодо строків подання вищезгаданих документів та інформації.
4) Щодо зауваження про те, що учасником торгів ФОП ІВАНИШИН І.С. не підтверджено кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не підтверджено наявність механізмів, що необхідні для виконання робіт відповідно до підсумкової відомості ресурсів цього учасника, а саме – не підтверджено наявність котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 тон.
Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації для участі у процедурах закупівель замовником, відповідно до ст. 16 Закону, визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, серед яких зазначено критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 Тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підтверджується наступними документами:
«Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. (зразок довідки додається у таблиці «а»)
- у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал);
- у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал);
- наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).»
Учасником ФОП ІВАНИШИН І.С. вищевказані вимоги тендерної документації виконані в повному обсязі.
Окрім цього, тендерна документація не містить вимоги про необхідність підтвердження наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази у чіткій відповідності до підсумкової відомості ресурсів, наданої цим Учасником (в тому числі необхідності підтвердження наявності котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 тон).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерним комітетом рішення про акцепт пропозиції ФОП ІВАНИШИН І.С. прийняте на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до Тендерної документації, а підстави для відхилення даної пропозиції відсутні.
5) Щодо порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником укладено договір без додатків, які є невід’ємною частиною договору, а саме: розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
Повідомляємо про те, що договір укладено з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, а саме розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2). Проте, при оприлюдненні в електронній системі закупівель інформації, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України (договору про закупівлю та всіх додатків до нього), було допущено помилку та оприлюднено лише договір.
Повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжиття заходів щодо розірвання договору у встановленому законом порядку. З огляду на наступне:
1. Для початку робіт Відповідно до абз.2 пункту 4 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747), виконання підготовчих робіт може здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (далі - дозвіл).
Згідно з пунктом 5 цього ж Порядку: «Будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та:
- подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;
- видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Сколівською міською радою отримано дозвіл на будівництво об’єкта будівництва «Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області» (Реєстраційний номер: ІУ012201023503) від 29.10.2020 року, у якому зазначено підрядника – ФОП ІВАНИШИН І.С..
2. Оголошенням про проведення відкритих торгів за цим предметом закупівлі та пунктом 4.1. Договору №16/9 від 16.09.2020 передбачено, що Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.
Підряднику ФОП ІВАНИШИН І.С. за цим договором перераховано аванс в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт – 522 298,32 грн.
3. Частина робіт за Договором №16/9 від 16.09.2020 передбачена проектно-кошторисною документацією уже виконана, що підтверджується підписаним та належно оформленим актом виконаних робіт за листопад 2020 року №1 (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) за листопад 2020 року від 16.11.2020 року на загальну суму 599 967,60 грн.
4. Роботи по укладеному договору №16/9 від 16.09.2020 виконуються з врахуванням вимог проектно-кошторисної документації. Під час виконання робіт по вищезгаданому об’єкту, скарг чи зауважень щодо виконаних робіт не надходило.
Вищевказане унеможливлює усунення порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжиття заходів щодо розірвання договору у встановленому законодавством порядку.
Тендерний комітет прийняв до уваги всі зауваження Західного офісу Держаудитслужби для подальшого використання в роботі при плануванні та проведенні публічних закупівель згідно норм чиного законодавства.
Окрім цього, повідомляємо, що нами було вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, а саме: проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо вимог до змісту оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів та порядку оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про закупівлю.
З повагою
Голова тендерного комітету
Сколівської міської ради підпис Адамовський Ю.В.
Дата публікації звіту:
25.11.2020 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
001191d71f74421daeb923c6cae870d8
Назва:
На заміну Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Дата опублікування:
11.11.2020 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2020 00:00
Опис:
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-30-006743-c, 30.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Номер:
20d080a670ac4daf9c3c421225f0e986
Назва:
На заміну Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Дата опублікування:
11.11.2020 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2020 00:00
Опис:
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-30-006743-c, 30.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК