-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерного обладнання для початкових класів
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Завершена
1 067 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 335.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 335.83 UAH
Номер:
f32664eb2c624a7cb89a78811b3aaf94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2020 00:00
Період моніторингу:
03.11.2020 16:53 - 25.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2020 № 234
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 03.11.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.11.2020 № 234
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
4.UA-2020-07-30-000496-b 30.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24, частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення Замовником абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання роз`яснення щодо тендерної, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2020 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), надання роз`яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 29.07.2020 №62, перелік змін до тендерної документації від 13.08.2020, 19.08.2020, 20.08.2020, тендерну пропозицію ТОВ «АЙ СІ ЕМ ГРУП» тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Якименко Оксана Леонідівна (далі – ФО-П Якименко О.Л., учасник), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 16.10.2020та від 21.10.2020 №114, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договору від 21.10.2020, договір від 09.11.2020 №196, додаткова угода від 09.11.2020 №1.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерним комітетом Замовника опубліковано переліки змін до тендерної документації від 13.08.2020, 19.08.2020, 20.08.2020, які повинні розміщуватися та відображатися в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Проте, нову редакцію тендерної документації Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Також, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, повідомлення до учасника ФО-П Якименко О.Л. містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні у складі тендерної пропозиції, зокрема: інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватися поставка предмету закупівлі до закладів Замовника, а саме: про комплектувальників, особисті медичні книжки на комплектувальників та трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі.
Одже, зазначене є порушенням Замовником вимоги частини 16 статті 29 Закону в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ФО-П Якименко О.Л. не відповідає вимогам тендерної документації
На вимогу пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до пропозиції відкритих торгів та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Так, в складі тендерної пропозиції ФО-П Якименко О.Л. надано файл «Документи якості.pdf», в якому містяться документи без перекладу на українську мову, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Разом з тим, за результатами моніторингу встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Усі документи тендерної пропозиції повинні мати особистий підпис представника учасника печатку (у разі наявності) та з обов’язковим накладанням електронно цифрового підпису на кожен документ окремо.
Учасником ФО-П Якименко О.Л. оприлюднено «довідки та документи на комплектувальників.pdf» та «Довідки по статті 17 Учасника-переможця повторно.pdf» без накладанням кваліфікованого електронного підпису керівника або особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФО-П Якименко О.Л. та укладено договір від 09.11.2020 №196.
Аналізом питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-17-2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
11.11.2020 11:08 - 26.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2020 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
7524a45fd2fd4b8d894580dbac134b18
Назва:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата опублікування:
17.11.2020 14:14
Опис:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі