-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Торги не відбулися
1 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 200.00 UAH
Номер:
4af563c9f23a43b6b349bfe355ff5703
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2020 00:00
Період моніторингу:
20.08.2020 17:19 - 12.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 №167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
20 UA-2020-07-29-008947-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, правомірності відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту реєстрації Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.08.2020 № 57, тендерні пропозиції ТОВ «ЧЕЛА УКРАЇНА», ПП «Клінінг-Про», ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» та ТОВ «СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ» (далі – ТОВ «СПО»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.08.2020 № 58, № 59, № 60 та № 61, повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2020 року.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СПО» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону, Замовник вимагає від учасника довідку, складену у довільній формі, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується. У довідці учасник повинен надати інформацію про наявність: пилососів (для вологого та сухого прибирання), поломийних машин, інвентарю, тощо.
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «СПО» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується в якій відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника інвентарю для надання послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, підпунктом 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПО» відсутні листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Вишневецької Тетяни Анатоліївни, Бернштеїна Александра, персональні дані яких зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «СПО» від 24.07.2018 року та Ананченка Євгена, персональні дані якого зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «СПО» від 27.12.2018 року.
Оскільки, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів використовувались вищезазначені протоколи загальних зборів з персональними даними Вишневецької Т.А., Бернштеїна Александра та Ананченка Євгена, тендерна пропозиція ТОВ «СПО» не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «СПО» та оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір від 18.08.2020 року.
Період усунення порушень:
28.08.2020 11:49 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2020 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
dd2387239b4a43c8862d7d54ac7b3056
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку.
Дата опублікування:
31.08.2020 10:25
Опис:
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п.8 ч. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що у п.7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону, Замовник вимагає від учасника довідку, складену у дозвільній формі, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується. У довідці учасник повинен надати інформацію про наявність: пилососів (для вологого та сухого прибирання), поломийних машин, інвентарю, тощо.
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Системи прогресивної очистки» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується, в якій відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника інвентарю для надання послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що згідно діючого законодавства України не заборонено додатково залучати машини та механізми для виконання зобов’язань по договору, як за договорами оренди так і договорами надання послуг.
Крім того, тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника інвентарю.
Разом з тим, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуг, що закуповуються від 05.08.2020 зазначено, що компанія має довгострокові контракти з постачальниками сучасної хімії та засобів гігієни, виробниками інвентарю та видаткових матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, в учасника ТОВ «Системи прогресивної очистки» наявне все необхідне обладнання для надання послуг.
Крім того, підпунктом 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Системи прогресивної очистки» відсутні листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Вишневецької Тетяни Анатоліївни, Бернштеїна Александра, персональні дані яких зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 24.07.2018 року та Ананченка Євгена, персональні дані якого зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 27.12.2018 року.
Оскільки, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів використовувались вищезазначені протоколи загальних зборів з персональними даними Вишневецької Т.І., Бернштеїна Александра та Ананченка Євгена, тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що підпункт 7 пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації не містить вимоги щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на всіх осіб, котрі значяться в тендерній пропозиції учасника.