-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
c509976115224ef6bb483c2b4066d328
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2020 00:00
Період моніторингу:
24.11.2020 16:19 - 16.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2020 № 228
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-29-003635-c, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлені порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.07.2020 № 75/436/1; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 № 75/436/3 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; звернення до Замовника за розʼясненнями щодо тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушень під час проведення тендеру, відповіді Замовника на звернення; реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами №№ 1-3; протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотами №№ 1-3; повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 25.08.2020 № 75/436/4; інформації із протоколів засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю виробнича компанія «Індастрі» за лотом № 1 та щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «Туніка СТ» (далі – ТОВ «Туніка СТ») за лотами №№ 1-3; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотами №№ 1-3; документи, надані ТОВ «Туніка СТ» за лотами №№ 1-3 відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 24.09.2020 № 18028-р/пк-пз та від 24.09.2020 № 18029-р/пк-пз; договір від 28.09.2020 № 370/2/14 за лотом № 1 та додаткова угода від 28.09.2020 № 1 до цього договору; договір від 05.10.2020 № 370/2/15 за лотом № 2 та додаткова угода від 05.10.2020 № 1 до цього договору; договір від 05.10.2020 № 370/2/16 за лотом № 3 та додаткова угода від 05.10.2020 № 1 до цього договору; звіти про результати проведення процедури закупівлі за лотами №№ 1-3; повідомлення про внесення змін до договору за лотами №№ 1-3.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
14.12.2020 11:51 - 30.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2020 11:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до суду
Дата публікації:
29.12.2020 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі.
Стосовно відсутності інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів.
Електронною системою “Prozorro” та авторизованим електронним майданчиком “Zakupki.prom.ua” не передбачено технічної можливості оприлюднення інформації про мову (мови), якою (якими), повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, про що зазначено у листі ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА” вих. № 1440/10 від 29.10.2020 (копія додається).
Зазначена інформація міститься в частині 7 “ Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” Розділу І “Загальні положення” та частині 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу.
Слід зазначити, що Міністерство оборони України розміщує оголошення про проведення відкритих торгів шляхом заповнення необхідної інформації, яка визначена електронним майданчиком, який підпорядковується Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Ураховуючи зазначене, Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі Меблі для дому (39140000-5) (ліжко побутове на металокаркасі)
Дата публікації звіту:
17.12.2020 15:25