• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF)

Завершена

326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
Номер: 93220fa1a04c41cb8fde4a25ff417b31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-20-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.10.2020 17:06 - 10.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2020 № 217 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2020 № 217 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 14 UA-2020-07-29-000661-a 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.09.2020 №01-68/243-20, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 29.07.2020.№01-68/168-20, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКП»ТЕРМА» (далі - ТОВ «ВКП»ТЕРМА»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.09.2020 №17852-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2020 року та договір від 16.10.2020 №34т-20. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, повинні надати лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента, завірений печаткою (у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), в якому зазначає підстави ненадання документів, які вимагаються тендерною документацією, з посиланням на відповідні норми законодавства. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП»ТЕРМА» надано довідку про ненадання документів у складі тендерної пропозиції №16/12/08, яка не містить посиланням на норми законодавства, чим порушено вимоги пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ВКП»ТЕРМА», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 16.10.2020 №34т-20 на загальну суму 260 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень: 23.10.2020 17:30 - 06.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2020 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Північно-східного офісу держаудитслужби від 23.10.2020 встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі - UA-2020-07-29-000661-a. Територіальне управління зобов’язали здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Територіальне управління в термін п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку зобов’язане оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення. Керуючись вищезазначеним висновком, п. 11.1 Договору № 34т-20 від 16.10.2020, територіальне управління направило ТОВ «ВКП «ТЕРМА» лист за вих. № 06-14/2878/2020 від 26.10.2020 для розгляду та проект Додаткової угоди № 1 про припинення Договору № 34т-20 від 16.10.2020. Зазначений лист було направлено 26.10.2020 о 15 год. 23 хв. на електронну адресу vkp_terma@ukr.net , 27.10.2020 зазначений лист був відправлений рекомендованим листом з повідомленням на адресу: 69097, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8. Станом на 30.10.2020 жодної відповіді, в тому числі і підписаного екземпляру додаткової угоди від ТОВ «ВКП «ТЕРМА» до територіального управління не надходило. На неодноразові дзвінки на тел. +0380687344785 протягом 29-30 жовтня 2020 року відповіді не надано. 30.10.2020 територіальне управління повторно направило проект Додаткової угоди № 1 про припинення Договору № 34т-20 від 16.10.2020 для розгляду та підписання на адресу ТОВ «ВКП «ТЕРМА». У разі, якщо в термін до 06.11.2020 ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не буде підписано зазначену Додаткову угоду, з метою недопущення порушень чинного законодавства, територіальне управління звернеться до господарського суду щодо розгляду питання про примусове розірвання Договору № 34т-20 від 16.10.2020 в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 30.10.2020 14:54