-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького,9 у м. Дрогобич, Львівської області"
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
18 784 248.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 922.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 922.00 UAH
Номер:
7f65796d1298401fb1bc4d8f3b7ed610
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2020 00:00
Період моніторингу:
09.09.2020 16:44 - 01.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2020 № 165.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-28-002503-a 28.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_2). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушено вимог частини 1 статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації вимог та умов, що суперечать нормам частин 5 та 6 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання порядку розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пунктів 1 і 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання замовником роз’яснень до процедури (вимог про усунення порушення), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції, своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури (вимоги про усунення порушення), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-28-001860-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» (щодо правомірності її відхилення Замовником) та тендерну пропозицію ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», протоколи засідання тендерного комітету №116 від 25.08.2020 та №120 від 31.08.2020, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2020, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір про закупівлю № 206 від 15.09.2020 року.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів при зазначенні виду та суми тендерного забезпечення не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій.
В оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації Замовника зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 95 000,00 грн. при очікуваній вартості закупівлі - 18 784 248,00 гривень.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Таким чином, на порушення вимог частини 1 статті 25 Закону Замовником встановлено розмір тендерного забезпечення в сумі 95 000,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (або на 1 078,76 грн більше).
Отже, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт) – підтверджено.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 17 Закону в таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання документів учасниками у складі тендерної пропозиції щодо відсутності підстав, зазначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 10, 11 частини 1 статті 17 Закону.
Крім того встановлено, що на порушення частини 6 статті 17 Закону в тендерній документації (додаткова інформація таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації) зазначено вимоги про надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, а не у строк, визначений Законом (10 днів).
Крім того моніторингом встановлено неузгодженість інформації, що повинна міститись відповідно до норм статті 22 Закону в тендерній документації.
Зокрема, у пункті 4.1 частини 4 розділу 3 тендерної документації зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними - 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, у Додатку 4 до тендерної документації (форма «Цінова пропозиція») зазначено про погодження учасником дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, за нормою частини 7 статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог тендерної документації учасником ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про те, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником (підпункт 6.13 розділу 3 тендерної документації) та не надано інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (підпункт 7.1 розділу 3 тендерної документації).
Отже, Замовником на порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», як такого, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до норм частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті.
Замовником у тендерній документації (пункт 12 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) визначено, що на підтвердження відсутності підстави, визначеної у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону учасники повинні надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Однак, на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону та в недотримання вимог пункту 12 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» у складі тендерної пропозиції відповідної довідки у довільній формі на підтвердження відсутності підстав відповідно до пункту 12 частини 1 статті 17 Закону, як це вимагалось Замовником, не надано.
Крім того, в недотримання Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації, переможцем торгів ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8 і 12 частини 1 статті 17 Закону у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації.
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію переможця торгів ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», а уклав із ним договір про закупівлю № 206 від 15.09.2020 на суму 17 809 927,00 гривень.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
17.09.2020 15:50 - 02.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2020 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення та інформація про неможливість усунення порушень
Дата публікації звіту:
23.09.2020 15:35