• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності для транспорту КП "Комунальник"

Завершена

928 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 642.00 UAH
Номер: 0390398e23fd4da8a08c39dc912cbb0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 21.10.2020 10:06 - 11.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.10.2020 № 315 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-28-009037-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 липня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2020-07-28-006972-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 28.07.2020 зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету від 10.08.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Антоненко І.А., Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС», Товариства з обмеженою відповідальністю «АзовТракСервіс»; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення щодо обґрунтування аномально низьких цін; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2020, від 27.08.2020, від 31.08.2020; протокол засідання тендерного комітету від 01.09.2020 № 38/5; повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2020; договір про закупівлю товарів від 14.09.2020 № 2994. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень: 06.11.2020 10:37 - 21.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2020 10:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до результату моніторингу органом державного фінансового контрою з закупівлі Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності для транспорту КП "Комунальник" порушень щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків. Шодо вказаних порушень а саме: - відсутності інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, інформуємо, що вказана інформація відповідно до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказана Замовником у Тендерній документації, а саме пп.7.1. п.7 Розділу 1 Тендерної документації замовника. Замовник у визначеному Законом порядку уклав договір з ТОВ «АзовТракСервіс» та 14.09.2020р. завершив закупівлю.
Дата публікації звіту: 10.11.2020 10:19