-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог
Торги відмінено
2 485 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
f375338ad05d4c6996f178bbea4aa724
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-07-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
07.08.2020 14:21 - 01.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2020
№53
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-07-28-007991-c Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів передбачених Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, в тому числі визначення Житомирським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (далі - Замовник) під час проведення переговорів, вимог до учасника процедури закупівлі, а також відповідність переможця установленим вимогам до учасника, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 27.07.2020 року, протокол переговорів від 28.07.2020 року № 57, протокол засідання тендерного комітету від 17.08.2020 року № 61, пояснення Замовника від 17.08.2020 року та від 27.08.2020 року з копіями документів.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Разом з тим, частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Слід відмітити, що через електронну систему закупівель Замовнику надіслано запит про надання пояснення від 21.08.2020 року, щодо встановлення ним вимог до учасника ТОВ «Арпал», а також відповідності переможця установленим вимогам до учасника та отримано пояснення від 27.08.2020 року з документальним підтвердженням, що не підтверджує встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника переговорів ТОВ «Арпал» згідно вимог статті 16 Закону (лист запрошення від 14.07.2020 року № 42) та відповідно не підтверджує відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону, а відтак не підтверджує наявність підстав проведення переговорної процедури закупівель згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Також, моніторингом установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.08.2020 року № 61, процедуру закупівель Замовником відмінено.
Період усунення порушень:
31.08.2020 17:13 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2020 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
364cc3cd2c8c4c71b68d3f4f745a2699
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.08.2020 08:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-28-007991-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати копії підтверджуючих документів зазначених в обґрунтуванні (пункт 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) для проведення вищевказаної переговорної процедури закупівлі.
Копії підтверджуючих документів, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
091d2b00176d4e9a8f79137471c5dfb4
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ від 12.08.2020 о 08:43
Дата опублікування:
17.08.2020 14:30
Опис:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог від 12.08.2020 о 08:43.
Номер:
a0d2ad2bc8ab402f8d3b968a445d0f68
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2020 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-28-007991-с та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи установлені Житомирським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «Арпал», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «Арпал» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
978cea589a9747acaba87211c5b82309
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 21.08.2020 о 11:47
Дата опублікування:
27.08.2020 21:18
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог від 21.08.2020 о 11:47