• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Подрібнювач гілок на трактор ARPAL AM-120TP-K або аналог

Торги відмінено

2 485 000.00 UAH з ПДВ
Номер: f375338ad05d4c6996f178bbea4aa724
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.08.2020 14:21 - 01.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2020 №53 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2020-07-28-007991-c Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів передбачених Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, в тому числі визначення Житомирським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (далі - Замовник) під час проведення переговорів, вимог до учасника процедури закупівлі, а також відповідність переможця установленим вимогам до учасника, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 27.07.2020 року, протокол переговорів від 28.07.2020 року № 57, протокол засідання тендерного комітету від 17.08.2020 року № 61, пояснення Замовника від 17.08.2020 року та від 27.08.2020 року з копіями документів. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Разом з тим, частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Слід відмітити, що через електронну систему закупівель Замовнику надіслано запит про надання пояснення від 21.08.2020 року, щодо встановлення ним вимог до учасника ТОВ «Арпал», а також відповідності переможця установленим вимогам до учасника та отримано пояснення від 27.08.2020 року з документальним підтвердженням, що не підтверджує встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника переговорів ТОВ «Арпал» згідно вимог статті 16 Закону (лист запрошення від 14.07.2020 року № 42) та відповідно не підтверджує відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону, а відтак не підтверджує наявність підстав проведення переговорної процедури закупівель згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. Також, моніторингом установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.08.2020 року № 61, процедуру закупівель Замовником відмінено.
Період усунення порушень: 31.08.2020 17:13 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2020 17:13

Запити/Пояснення