-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт народного дому с.Будьків Пустомитівського району Львівської області (коригування)»
Категорія замовника- згідно п.1 ч.4 ст.2 Закону. Місцезнаходження-81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15. Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції: українська.
Завершена
2 375 994.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 879.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 879.97 UAH
Номер:
b48e0de303d948baa35370894c06d499
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2020 00:00
Період моніторингу:
10.11.2020 13:33 - 02.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2020 № 214
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-28-000995-b, 28.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу культури, молоді та спорту Пустомитівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-28-001679-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, на 2020 рік, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Віоліка»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.09.2020 № 01/09, додаткова угода від 21.10.2020 № 01, додаткова угода від 17.11.2020 № 02.
Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-4_1 – не підтвердилась.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до розділу № 2 Додаток № 2 тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати документи про освіту та трудові книжки ( 1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази, тощо.
На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тендерній пропозиції ПП «Віоліка»; надано диплом про освіту та довідку про зміну прізвища (Стреляна Н.В.) бухгалтера, інженера охорони праці Міщук Наталії Володимирівни, однак трудова книжка (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудової книжки із записами про прийом на роботу або накази не надані.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно розділу № 5 Додаток № 2 тендерної документації Замовника, учасник на підтвердження щодо дотримання заходів захисту довкілля повинен надати гарантійний лист щодо можливості забезпечення перевезення та захоронення відходів, що виникаютьу ході виконання робіт, відповідно до вимог законодавства. Додатково додається копія договору про забезпечення перевезення та захоронення відходів або дозвільні документи відповідно до вимог законодавства.
Однак, учасником торгів ПП «Віоліка» копія договору про забезпечення перевезення та захоронення відходів або дозвільні документи в складі пропозиції не надані.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Аналогічна вимога зазначена у пункті 5 Розділу 3 Тендерної документації.
Однак, учасником ПП «Віоліка» після визначення його переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Віоліка», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а також, як переможцем торгів, не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а укладено договір від 14.09.2020 № 01/09 на суму 1 777 777,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
27.11.2020 13:57 - 12.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2020 13:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник надає пояснення шляхом завантаження файлу в ЕСЗ.
Дата публікації звіту:
04.12.2020 16:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом розірвання договору від 14.09.2020 № 01/09. Причини розірвання договору за згодою сторін (Додаткова угода від 03.12.2020 № 04).
Дата публікації:
29.12.2020 10:45