• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)

українською мовою

Завершена

194 385.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 972.00 UAH
Номер: 077aa46aef6e4d26aaf2f7751b02f390
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.09.2020 12:04 - 08.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.09.2020 № 185 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-28-000639-b, ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району з питань організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 03.08.2020 № 66 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, протокол уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ від 20.08.2020 № 78, укладений договір від 02.09.2020 № 128. Дослідженням тендерної пропозиції учасника-переможця – ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ виявлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника. Так, дослідженням зазначеної процедури встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – Інструкція) Замовником встановлено необхідність надання документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, зокрема наявності обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді довідки в довільній формі із зазначенням переліку власної або орендованої техніки, типу моделей, найменування та їх кількості. Водночас, Замовником зауважено, що серед матеріально-технічної бази учасника мають бути зазначені: тахеометр електронний – не менше 1 шт.; нівелір електронний – не менше 1 шт.; далекомір – не менше 1 шт. На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником-переможцем торгів ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 10.08.2020 № 10 (далі – довідка), яка не містить інформацію про наявність нівеліра електронного та не надано відскановану копію технічного паспорту на цю техніку. Учасником надано лист-пояснення від 10.08.2020 №25, в якому повідомлено про заміну нівеліра електронного на теодоліт. Однак, жодної інформації щодо можливості заміни вищезазначеного обладнання на інше тендерною документацією Замовника не передбачено, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції. Крім того, згідно з пунктом 2 розділу III Інструкції Замовником встановлено необхідність надання тендерного забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. В.о. уповноваженої особи Замовника прийнято рішення щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг, оформленого протоколом від 28.07.2020 № 63, до якого 03.08.2020 внесено та затверджено уповноваженою особою Замовником зміни (протокол від 03.08.2020 № 66). На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником-переможцем торгів ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію від 03.08.2020 № 6582-20, яка видана на забезпечення вимог, передбачених тендерною документацією, затвердженою рішенням в.о. уповноваженої особи Замовника 28.07.2020 та оформленого протоколом від 28.07.2020 № 63, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу III Інструкції. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 22.09.2020 10:05 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2020 10:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п. 8 статті 8 Закону 1 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме додаткову угоду на розірвання договору та інформацію: «Замовником на виконання висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо закупівлі за номером: UA-2020-07-28-000639-b та з урахуванням роз’яснень щодо змісту висновку та його зобов’язань, усунуто порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та опубліковано додаткову угоду про розірвання договору від 02.09.2020 № 128 укладеного за результатами закупівлі за номером UA-2020-07-28-000639-b».
Дата публікації звіту: 29.09.2020 10:18

Запити/Пояснення