-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт туалетів будівлі спального корпусу "Комунального навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою" Криворізької міської ради за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, вул. Груні Романової, буд. 13
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 856 днів назад
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Номер:
716d6a34843846c69d6ef8e37f8b7568
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 14:33 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-07-28-000099-c 28.07.2020 КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ №9 З ПОСИЛЕНОЮ СПОРТИВНОЮ ПІДГОТОВКОЮ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 26460058) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання укладання Договору від 31.08.2020р. №044-20 встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону та частини першої статті 43 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 31.08.2020р. №044-20 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9 з посиленою спортивною підготовкою» Криворізької міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету згідно із протоколом від 27.07.2020р. №3, скаргу до процедури (UA-2020-07-28-000099-c.c1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету вiд 18.08.2020р. №4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.08.2020р. №044-20 (далі – Договір), пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати копію довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника.
За результатом моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, переможець ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» не оприлюднив довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника, що не відповідає пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Аналогічну вимогу має пункт 3 Розділу VI тендерної документації Замовника, яким визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі.
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» (далі - Проект Договору), а саме, відповідно до пункту 4.1. Розділу IV Договору Замовник керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 4 грудня 2019р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» має право надати Генпідряднику за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі 50% у сумі 732600,00грн. у т.ч.ПДВ 122100,00грн. від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року), а кінцевий розрахунок за надані послуги – згідно акту приймання виконаних послуг. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Тоді як, відповідно до пункту 4.1. Розділу IV Проекту Договору визначено, що оплата проводиться за фактично виконані послуги на підставі актів виконання послуг.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір від 31.08.2020р. №044-20 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2021 16:18 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про наявність порушень законодавства пояснюємо наступне:
Тендерний комітет закладу створений наказом 30-аг 09 червня 2020 року. Закупівля послуг з поточного ремонту туалетів будівлі спального корпусу Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» КМР – перша процедура відкритих торгів для комітету. Тому деякі нюанси проведення процедур були для нас невідомими, поки не стикнулися.
1. Щодо довідки про відсутність заборгованості на рахунках.
Дійсно, пунктом 4 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено обов’язок учасника надати копію довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника.
Так, на виконання даної вимоги Учасником надана довідка про відкриті поточні рахунки в АТ «УКРСИББАНК».
Відповідно до п.п. 6 п. 3 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків - резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 № 492 поточний рахунок - рахунок, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання грошей і здійснення розрахунково-касових операцій за допомогою платіжних інструментів відповідно до умов договору та вимог законодавства України.
Відтак, по даному рахунку не може виникнути заборгованість або інші види зобов’язань учасника, оскільки він призначений лише для зберігання власних коштів та здійснення розрахунково-касових операцій в межах обсягу цих коштів. Право користування кредитним коштами банку по поточному рахунку не виникає, у зв’язку з чим з довідки, наданої Учасником, можна стверджувати про відсутність заборгованості на рахунках Учасника. У довідці, наданій Учасником, банк не зазначив про наявність заборгованості чи будь-яких інших зобов’язань Учасника перед банком. Тому Замовник й не відхилив надану пропозицію.
2. Щодо укладення договору про закупівлю, відмінного від проекту, оприлюдненого Замовником під час проведення процедури закупівель, пояснюємо наступне.
Так, під час підготовки тендерної документації були враховані обмеження щодо можливості проведення попередньої оплати у зв’язку із загостренням епідеміологічної ситуації в Україні. Тому у проекті договору була передбачена 100% післяплата. Але, у примітці до Додатку 4 до Тендерної документації зазначено наступне: Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти
При цьому, Замовником було подано клопотання до головного розпорядника бюджетних коштів про надання дозволу щодо включення до умов договору здійснення попередньої оплати. Відтак, на момент підписання договору Замовником було отримано дозвіл від головного розпорядника бюджетних коштів щодо можливості здійснення попередньої оплати за вказані роботи, у зв’язку з чим Замовником було передбачено у договорі попередню оплату на підставі вищевказаного дозволу та постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Спираючись на вищевикладене, повідомляємо, що припинити зобов'язання за Договором від 31.08.2020 року за № 044-20 неможливо, оскільки виконання робіт в повному обсязі завершено до 20 грудня 2020 року (остаточні акти виконаних будівельних робіт підписані 29 грудня 2020 року). Оплата за договором здійснена в повному обсязі.
При подальшому проведенні закупівель Замовник зобов'язується приділяти більше уваги дотриманню чинного законодавства в сфері державних закупівель. Та якнайшвидше провести навчання та отримати відповідні знання відповідальною за закупівлі особою.
Дата публікації звіту:
10.09.2021 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
6ade3fc59c78407bbf3a7d45e279d215
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 13:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт туалетів будівлі спального корпусу Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» Криворізької міської ради за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, вул. Груні Романової, буд. 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-28-000099-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Згідно із пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати копію довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» не оприлюднена довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
00eb967d415745a2856582275c7be236
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.08.2021 16:18
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне:
У 2019 році, в зв'язку із «сумним» станом санвузлів закладу, який, до речі, збудований у 1959 році, було замовлено, складено та отримано кошторисну документацію на проведення поточного ремонту туалетів будівлі спального корпусу закладу. На підставі цього документу було порушено клопотання перед головним розпорядником бюджетних коштів щодо включення до кошторису на 2020 рік витрат на проведення поточного ремонту. Оскільки, проведення саме ПОТОЧНИХ ремонтів не зобов'язує мати та включати до тендерної документації кошторисну документацію, цей документ використовувався суто для внутрішньої роботи. Виходячи з даних, відображених в ньому, складалися технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та обраховувався розмір очікуваної вартості предмету закупівлі. Розрахунком до кошторису на 2020 рік (зі змінами), затвердженим головним розпорядником, проведення поточного ремонту приміщень туалетів передбачено в повному обсязі у відповідності до кошторисної документації.
Номер:
2d85a83e19344901937fccbe44e539d8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт туалетів будівлі спального корпусу Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» Криворізької міської ради за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, вул. Груні Романової, буд. 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-28-000099-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що умови укладеного договору від 31.08.2020р. №044-20 (пункт 4.1. Розділу IV «Порядок здійснення оплати») відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» (пункт 4.1. Розділу IV «Порядок здійснення оплати»).
Чому умови договору від 31.08.2020р. №044-20 про закупівлю відрізняються від Проекту Договору учасника ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e4ee38cdff404da6a384a28e975c5050
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.08.2021 15:59
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне:
Тендерний комітет Криворізької гімназії №98 Криворізької міської ради є правоприємником Тендерного комітету Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» КМР, тому деякі пояснення можуть бути припущеннями.
При складанні тендерної документації на закупівлю за № UA-2020-07-28-000099-с було враховано обмеження щодо можливості проведення попередньої оплати в зв'язку із загостреною епідеміологічною ситуацією у державі. Тому в проекті договору передбачена 100 відсоткова післяоплата. Але, на момент підписання договору від головного розпорядника бюджетних коштів було отримано дозвіл щодо включення до умов оплати по договору проведення попередньої оплати, в зв'язку з чим цим пунктом й було доповнено договір. Виходячи зі змісту Вашого зауваження, мабуть, слід було укласти договір у відповідності до проекту, а потім внести зміни додатковою угодою?