-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу))
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 302 робочих дні
683 068.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 415.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 415.34 UAH
Номер:
3641f42f9c9e4f1ead95c7d65c13eceb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 14:32 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-07-27-003655-c 27.07.2020 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (код 26136949) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 24 Закону, частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог частини другої статті 24 Закону, частини шостої статті 33 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом №260 від 27.07.2020р., скаргу до процедури (UA-2020-07-27-003655-c.b1) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №16787-р/пк-пз від 07.09.2020р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідань тендерного комітету від 17.08.2020р. №292, від 18.08.2020р. №297 та від 19.08.2020р. №308, тендерні пропозиції ТОВ «МЕДДІВ» та ТОВ Діавін, протокол засідання членів тендерного комітету щодо відміни відкритих торгів від 22.09.2020р. №371, скаргу до процедури (UA-2020-07-27-003655-c.a2) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №19443-р/пк-пз від 16.10.2020р., пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме:
- тендерна документація містить посилання на норми Закону, які не відповідають його чинній редакції, зокрема, у пункті 2 Розділу ІІ тендерної документації зазначено, що «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» тоді, як відповідно до припису частини другої статті 24 Закону, зміни до тендерної документації мають відображатися у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі Замовник має оприлюднити перелік змін, що вноситься;
- пункт 2 Розділу VI тендерної документації Замовника містить посилання на норму Закону, яка не відповідає його чинній редакції, а саме визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що не відповідає вимогам частини шостої статті 33 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2021 16:18 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з тим, що зміни в тендерну документацію можна вносити протягом періоду прийому пропозицій (для відкритих торгів), на даному етапі закупівлі зробити це неможливо.
Замовником буде взято до уваги зазначені порушення та виправлено перш ніж оголошувати наступні закупівлі. У подальшому помилки допускатися не будуть, а тендерна документація буде складена у відповідності до чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
10.09.2021 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
f837081fbebc43ac92ef7cf6ab98af2b
Назва:
Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування рішення Анттимонопольного комітету України
Дата опублікування:
25.08.2021 12:16
Опис:
Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі № 19443-р/пк-пз від 16.10.2020 р.
Номер:
cf18cce2676d441e87b3598867a7b214
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2021 15:54
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Чому процедура закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c має статус «Уточнення», а не «Завершена»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
70c7d300bbbd422489a6458f03fd7889
Назва:
Пояснення щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.
Дата опублікування:
28.08.2021 10:45
Опис:
Рішення АМКУ від 07.09.2020 № 16787 було оскаржене Замовником до Окружного адміністративного суду міста Києва у встановлений Законом строк.
На теперішній час справа є незакритою, останнє судове засідання на сайті судової влади (https://court.gov.ua/fair/) призначене на 20.04.2021 о 15:30 (документальне підтвердження додається), але воно не відбулось через те, що Київ на той момент було віднесено до червоної зони у зв’язку з пандемією COVID-19.
Відповідно, процес судового врегулювання спору є актуальним та судового рішення з даного питання досі немає, замовник не може завершити процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.
Виключно на підставі рішення суду Замовник матиме змогу перевести процедуру закупівлі з статусу «Уточнення» в статус «Завершена».