• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичне обладнання різне, 9 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

23 874 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 213.00 UAH
Номер: 08285ea693ea4df0bcc9d4b74708be6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 14.12.2020 15:55 - 07.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.12.2020 №248 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, № 003100-18/4942-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.12.2020 № 248 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-27-002206-b, 27.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, mni05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), установлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пунктів 2, 19 частини другої та частини четвертої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень за зверненнями щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, дотримання законодавства при укладенні договорів про закупівлю та внесення змін до них – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень за зверненнями щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, дотримання законодавства при укладенні договорів про закупівлю та внесення змін до них. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.07.2020 № 316; звернення щодо усунення порушення (номер вимоги: UA-2020-07-27-002206-b.c1), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІОРЕ-М» (далі – ТОВ «ФІОРЕ-М») за лотами 2, 9; товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» (далі – ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА») за лотами 2, 9; товариства з обмеженою відповідальністю «КСЕНКО» (далі – ТОВ «КСЕНКО») за лотом 1; товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ДІАГНОСТИКА» (далі - ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА») за лотом 1; товариства з обмеженою відповідальністю «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА») за лотом 3; товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІВЕЙ» (далі – ТОВ «МЕДІВЕЙ») за лотом 3; товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ- СЕРВІС» (далі – ТОВ АЛКОНТ- СЕРВІС») за лотами 4-8; товариства з обмеженою відповідальністю «РОКМЕД» (далі – ТОВ «РОКМЕД») за лотами 4-8; протокол розгляду тендерних пропозицій за лотами 1-9; протокол засідання тендерного комітету від 06.10.2020 № 483; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотами 1-3, 9; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 26.10.2020 № 169 з ТОВ «КСЕНКО» за лотом 1; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 26.10.2020 № 171 з ТОВ «ФІОРЕ-М» за лотами 2, 9; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 26.10.2020 № 170 з ТОВ «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА» за лотом 3 повідомлення про внесення змін до договорів; додаткову угоду № 1 до договору від 06.10.2020 № 169, додаткову угоду № 1 до договору від 26.10.2020 № 171; інформація про відміну торгів від 23.09.2020 за лотами 4-8; звіти про результати проведення процедури за лотами 1-9. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того установлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої та частини четвертої статті 22 Закону Замовник у пунктах 1, 2 та 5 додатку 3 до тендерної документації установив вимоги до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень: 04.01.2021 16:15 - 21.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2021 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) листом від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням, зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Медичне обладнання різне, 9 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-27-002206-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пунктів 2, 19 частини другої та частини четвертої статті 22 Закону.
Дата публікації звіту: 12.01.2021 15:15