• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою

Завершена

22 255 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120 000.00 UAH
Номер: 9f8bc47da31c4e48a8b3bf00d84c6e96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-25-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 25.09.2020 16:38 - 20.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.09.2020 № 67 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.09.2020 № 67. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-07-24-007957-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель/
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 28.09.2020 року № 47 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 07.08.2020 року, тендерні пропозиції приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»), товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» (далі – ТОВ «УК «Комфорт-Буд»), витяги з протоколів розгляду тендерних пропозицій від 15.09.2020 року та 16.09.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2020 року, договір про закупівлю від 28.09.2020 року № 47, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.10.2020 року та 12.10.2020 року. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (пункт 13 локального кошторису 2-1-1, пункт 19 локального кошторису 2-2-1, пункт 12 локального кошторису 5-1-1, пункти 11, 13, 16 локального кошторису 6-1-1(І-черга) та пункт 12 локального кошторису 2-1-1, пункт 2 локального кошторису 3-1-1, пункти 17, 18 локального кошторису 5-1-1, пункти 3, 7 локального кошторису 5-1-5 (ІІ-черга) Додатку № 6 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» установлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема, вантажопідіймальних кранів та машин, підйомників здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до даних розділу II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі тендерної пропозиції (файл «Кошторис 1-а черга ч. 2»), вказаним учасником для виконання робіт, передбачених технічним завдання (Додаток № 6 до тендерної документації), заплановано використання автопідйомника ЗІЛ, вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції учасника. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копія дозволу (який видавався роботодавцеві, виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно пункту 6 Порядку № 1107 в редакції чинній до 12.03.2020 року), на експлуатацію (застосування) вищевказаної машини підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам пункту 5 Додатку № 4 тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд», як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 20.10.2020 14:31 - 03.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2020 14:31

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/43/2020/пр
Номер протоколу: 06/44/2020/пр
Дата відкриття провадження: 16.11.2020 00:00
Номер відкриття провадження : 3/296/3379/20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 27.10.2020 17:51

Запити/Пояснення