-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер:
ae41dbf7910043cb86a84c5ca47ad8db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2020 00:00
Період моніторингу:
16.09.2020 14:20 - 08.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2020
№ 63
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2020 № 63.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-07-24-007572-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації Закону, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 31.08.2020 року № 160 - Т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Відділу освіти, культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 12.08.2020 року № 273, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 року, договір про закупівлю від 31.08.2020 року № 160-Т та пояснення Замовника від 24.09.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 розділу ІІІ та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалося надання довідки про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менше двох), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця, в довідці від 08.08.2020 № 5/08 не зазначено контактний номер телефону до 2-го договору від 30 березня 2020 року № 157, що не відповідає умовам підпункту 4 пункту 3 розділу ІІІ та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до підпункту 5 пункту 3 розділу ІІІ та Додатку 4 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук), зокрема, яка містить інформацію про зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 33.0.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця, надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 07.08.2020 року № 10/08, яка зокрема, містить інформацію про зовнішні інтерфейси версія якого 3.0 а не 33.0 чи вище, що не відповідає умовам підпункту 5 пункту 3 розділу ІІІ та Додатку 4 тендерної документації.
Крім того, відповідно до підпункту 5 пункту 3 розділу ІІІ та Додатку 4 тендерної документації, від учасників вимагається документ (договір, тощо), що регулює відносини між виробником предмета закупівлі та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником
Однак, моніторингом установлено, що учасником Переможцем надано лист-пояснення від 08.08.2020 року № 17/08, документи про регулювання взаємовідносин з виробником буде надано при поставці, що не відповідає умовам підпункту 5 пункту 3 розділу ІІІ та Додатку 4 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників вимагалося надання довідки, яка містить загальні відомості про учасника торгів відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
Однак, моніторингом установлено, що учасником Переможцем надано довідку від 08.08.2020 року № 6/08 в якій не вказана інформація про найменування банку учасника торгів, яка передбачена пунктом 1.4 Додатку 5 тендерної документації, що не відповідає умовам підпункту 1 пункту 3 розділу ІІІ та пункту 1.4 Додатку 5 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», як таку, що не відповіла кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
01.10.2020 16:37 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2020 16:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/48/2020/пр
Дата відкриття провадження:
20.11.2020 00:00
Номер відкриття провадження :
3/0285/2523/20
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/47/2020/пр
Дата відкриття провадження:
20.11.2020 00:00
Номер відкриття провадження :
3/0285/2522/20
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/46/2020/пр
Дата відкриття провадження:
20.11.2020 00:00
Номер відкриття провадження :
3/0285/2524/20
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/45/2020/пр
Дата відкриття провадження:
20.11.2020 00:00
Номер відкриття провадження :
3/0285/2525/20
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник надає відповідь через електронну систему закупівель, а саме:
Згідно додатку 2 тендерної документації Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було надано довідку про аналогічні договори (не менше двох), де не було зазначено номер телефону другої організації. При розгляді тендерним комітетом відділу освіти, культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було пропущено формальну (несуттєву) помилку. На період поставки товару Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було отримано документи тендерної пропозиції, де було вказано контактні дані всіх організацій (довідка №5/08 від 08.08.2020 року додається до протоколу).
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» була вказана описка, а саме зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 33.0, де повинно було зазначено зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0.
Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі тендерної пропозиції надав лист – пояснення щодо документу про регулювання взаємовідносин з виробником від 08.08.2020 року №17/08, де вказав що на момент поставки товару буде наданий документ що регулює відносини між виробником предмета закупівлі. На момент поставки товару був наданий лист про повноваження від 04.09.2020 року (лист додається до протоколу).
Також при отриманні документів тендерної документації Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було надано Додаток 5, де вказано найменування банку (загальні відомості про учасника торгів №6/08 від 08.08.2020 року додається до протоколу).
Зважаючи на те, що замовником не порушено жоден із принципів здійснення закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розірвання договору неможливе у зв’язку з потребою товару Портативний комп’ютер у складі форм - фактора ноутбук Acer TravelMate TMP215-52 15.6FHD IPS/Pen 6405/4+4/ 1000/int/ W10PE/ Офісний додаток/ антивірус Windows Defender/Додаткове ПЗ та мишки для учнів початкових класів загальноосвітніх закладів відділу освіти, культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації. Замовник врахує дані зауваження в подальшому.
Дата публікації звіту:
07.10.2020 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
9c3515e3537b49a2abac2343f79dafbc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2020 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007572-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на відповідність тендерній документації Відділу освіти,культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
858e4a88957d476297f611b4dcc95461
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.09.2020 15:16
Опис:
На Ваш запит інформуємо , що при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" тендерним комітетом не було встановлено формальних (несуттєвих) помилок.