-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги на вул.Рівненській на ділянці від пологового будинку №2 до вул.Сторожинецької в м.Чернівці
Мова тендерних пропозицій-українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій-електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Завершена
45 414 358.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 227 071.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 227 071.79 UAH
Номер:
7be51a544d72439f87471c78ac746303
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2020 00:00
Період моніторингу:
06.10.2020 09:49 - 28.10.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.10.2020 № 44-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.10.2020 № 44-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-005798-b від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ "ШБУ-77" установлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесених змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету Замовника від 24.07.2020 № б/н (далі – Тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2020 № б/н, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ШБУ-77", Товариства з обмеженою відповідальністю ГРАНІТ-001, Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Євродор", повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2020, договір від 08.09.2020 № 411 та додатковий договір від 15.09.2020 № 1.
Проведеним моніторингом установлено, що Замовником протоколом розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2020 № б/н відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ "ШБУ-77" з наступної причини: учасником не підтверджено наявність розчинозмішувача пересувного, місткістю не менш 150 л. – не менше 1 одиниці, який необхідний для виконання ремонтних робіт дороги, згідно пункт 1.1 додатку 3 тендерної документації.
Проведеним моніторингом установлено, що ТОВ "ШБУ-77" у складі своєї пропозиції у файлі № 2 надано інформацію від 10.08.2020 № Т-3156 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В колонці 2 під № 10 вказано розчинозмішувач пересувний, місткістю не менш 150 л. Також в складі тендерної пропозиції файлом № 9 «Копії свідоцтв про реєстрацію» надано інвентарну картку обліку основних засобів (Бетонозмішувач EW918P. бак 180л), який являється власністю ТОВ "ШБУ-77".
Однак, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ "ШБУ-77", що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
21.10.2020 10:47 - 04.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2020 10:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (Замовник) інформує що 03.11.2020р подано позовну заяву до Чернівецького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу Управління Західного офісу Державної аудиторської служби у Волинській області
Дата публікації:
03.11.2020 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник надає заперечення та не погоджується з висновком моніторингу закупівлі в частині виконання зобовязань щодо розірвання договору.
Дата публікації звіту:
28.10.2020 08:27