Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
154 828 024.23UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 3 096 560.48 UAH
Період моніторингу:22.09.2020 17:00 - 14.10.2020 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-07-24-002499-c 24.07.2020 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ» (код за ЄДРПОУ 42166406) дані автоматичних індикаторів ризику
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розкриття тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "Миколаївбудцентр" та ТОВ "Енерготепло", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.09.2020, тендерні пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр", ТОВ "Енерготепло", протокол тендерного комітету від 14.09.2020 №146 про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 14.09.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 14.09.2020, договір від 02.10.2020 №30/10-20, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.10.2020.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2) не підтверджено.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:19.10.2020 20:05 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:19.10.2020 20:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:На Ваш висновок повідомляємо наступне. Відповідно п.11 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник в тендерній документації необхідно вказати строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, у відповідності з тим, що процедура закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, кінцевий строк подання тендерної пропозиції та дата розкриття тендерних пропозицій, є одна і та сама дата. Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок, закінчення перебігу строків визначається у відповідності до ст. 254 Цивільного кодексу України. У відповідності до вимог абз.4 п.2 ч.1 Закону, замовнику необхідно чітко вказати строк дії тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства.
З метою врегулювання питання щодо оприлюднення в оголошені про закупівлю інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій замовник звернувся до електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР». Відповідно до листа ТОВ «СМАРТЕНДЕР» від 15.10.2020р. №954 (додається) станом на 15.10.2020 року, технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації. Інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій можна зазначити в тендерній документації (п.2 розділ ІІІ Тендерної документації) або в існуючі поля на майданчику.
Додаток: Лист №954 від 15.10.2020 (1 аркуш)
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-002499-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому, Замовником в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Чому на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 4 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» у складі тендерної пропозиції додатково не було надано Документу підтверджуючого систему оподаткування учасника в Україні. При цьому, ТОВ «Миколаївбудцентр» в таблиці – довідка, що містить відомості про учасника вих.№14 від 20.08.2020 в пункті 11 зазначив інформацію про систему оподаткування на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування.
Крім того, в пункті 1 частини 2 Додатку № 5 до тендерної документації вимагалось, що відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо інше не передбачено статутом товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Проте, ТОВ «Миколаївбудцентр» в складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення відповідного правочину, або інформації про те що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
17293
Номер:a0840593799347dabeca09373594c3c4
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:06.10.2020 14:07
Автор:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
×
Код ЄДРПОУ:
42166406
Контактна особа:
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Адреса:
61202, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш запит надаємо наступні пояснення.
На виконання вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником в п.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 8+500- км 19+300 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (зі змінами-2), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2020 року Протокол № 113 (надалі – Тендерна документація), зазначено що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якої пов’язано його початок. Замовником не порушив п.4 ч.1 ст.5 Закону, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них та норму Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але неменше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Таким чином Замовник не зменшив строку дії тендерної пропозиції, що, в свою чергу не суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
На виконання вимоги Закону, щодо забезпечення тендерної пропозиції Уповноваженою особою в оголошені про проведення відкритих торгів UA-2020-07-24-002499-c зазначено Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) «Електрона гарантія» та Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) 1 548 280,00 UAH. Вимоги щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій детально викладенні в п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. В системі Прозорро технічно відсутня можливість виконати вимогу щодо розміщення в оголошені про проведення відкритих торгів умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Пропонуємо звернутися до будь якого авторизованого майданчика для підтвердження зазначеної інформації.
Таким чином Замовник не порушив п.9 ч.2 ст.21 та ч.1 ст.25 Закону та зазначив в оголошені про проведення відкритих торів UA-2020-07-24-002499-c та в Тендерній документації розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч.1 та п.4 ч.2 Додатку №5 Тендерної документації, учасник товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Учасник) надав ТАБЛИЦЯ - ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА від 20.08.2020р. №14, в пункті 11 даної довідки зазначив: Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності: загальна система оподаткування, платник ПДВ. На підтвердження інформації, щодо системи оподаткування в Україні Учасником надано ВИТЯГ № 1814024500111 З РУЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, який розмішене на сторінки 3 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.
Відповідно до вимог п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації «Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства якщо ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО СТАТУТОМ товариства, про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі, про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності». На виконання вимоги Учасник надав РІШЕННЯ №12/08-1 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ (УЧАСНИКА) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» від 12 серпня 2020 року (сторінка 2 файл 11. Відомості про учасника.pdf) та СТАТУТ ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (нова редакція), ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Рішенням учасника №3 ТОВАРИСТА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (надалі – Статут) (сторінка 27 файлу 1. Установчі та реістраційні документи товариства.pdf.), від 22 жовтня 2019р.. В п.12.1. розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту, до компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, у тому числі розпорядження майном, грошовими коштами та рахунками товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та відповідно до п. 12.2 розділу 12. «Виконавчий орган товариства» Статуту виконавчий органом товариства є директор. Також надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що Амірханян Вагінак Рушатовіч є засновником, кінцевим бенефіціаром та керівником товариства. Таким чином, учасник виконав вимоги п.1 ч.2 Додатку №5 до Тендерної документації та надав всі підтверджуючі документи.