-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Вальниці
Завершена
3 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 600.00 UAH
Номер:
589cbc74bc864080a2d21437e536b75a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2020 00:00
Період моніторингу:
25.09.2020 11:49 - 20.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2020 № 291
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-23-003400-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (лот № 2) та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця (лот № 2) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (лот № 2); відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця (лот № 2).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету та оприлюднена в електронній системі закупівель 30.07.2020; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот № 1 та лот № 2); тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Промподшипник» (лот № 1 та лот № 2), приватного підприємства «Підшипникзбут» (лот № 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Підшипникцентр» (лот № 2), фізичної особи-підприємця Карслієвой Катерини Володимирівни (лот № 2); протоколи тендерного комітету 13.08.2020 № 13/08-1 та 13/08-3, від 01.10.2020 № 01/10-1, від 19.08.2020 № 19/08-6, від 27.08.2020 № 27/08-1, від 02.09.2020 № 02/09-5; протокол розкриття тендерних пропозицій (лот № 1 та лот № 2); повідомлення про намір укласти договір (лот № 2); договір від 17.09.2020 № 1709 (лот № 2); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 31.08.2020 № 16412-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
16.10.2020 10:08 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2020 10:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З усією відповідальністю гарантуємо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
22.10.2020 11:35