-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ)
Торги відмінено
888 788.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 443.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 443.94 UAH
Номер:
c09f4b393f254890a4c993971c127431
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 11:59 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2020
№ 57
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.08.2020 № 57.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-22-007331-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог частин 3 та 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходи щодо відміни торгів відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця ФОП Мельник Марія Василівна, повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2020 року, пояснення Замовника від 27.08.2020 року.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опубліковане у електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим підпунктом 1.1 пункту 1 розділу III тендерної документації кваліфікаційним критеріям до учасників: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наявність обладнання та наявність матеріально-технічної бази;
- на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації не зазначив, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначив, умову щодо надання переможцем процедури у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо відсутності підстав визначених пунктами 2, 5, 6 та 13 частини 1 статті 17 Закону, супровідним листом на адресу Замовника, а не шляхом їх оприлюднення електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
28.08.2020 13:48 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2020 13:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
закупівлю відмінено відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
04.09.2020 10:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
04.09.2020 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
56f8c6ebb7c44364a7a0a58db4f56588
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2020 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-22-007331-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник Марія Василівна на відповідність тендерній документації Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a4c9279ee244a5e864e6dd7c3631af5
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.08.2020 17:37
Опис:
На Ваш запит щодо аудиту закупівлі 021:215 39160000 Шкільні меблі для навчальних кабінетів початкової школи( НУШ) повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради проаналізовано документацію даної закупівлі і встановлено, що при формуванні пакету документів ,як замовника закупівлі, було випущено вимоги ст.22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» де вказано, що тендерна документація може (але не обов’язково) містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх пропозицій ст.31 Закону. Оскільки у документації відсутній перелік формальних помилок, то тендерним комітетом при розгляді пропозиції переможця факти формальних (несуттєвих) помилок окремим питанням не розглядались.
З повагою, голова тендерного комітету, Алла Гаврилюк