• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне; 09110000-3 - Тверде паливо за кодом ДК 021:2015

Торги відмінено

996 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 964.00 UAH
Номер: d1f1f66553ae494aafb5fbab5b7236ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 19.08.2020 11:04 - 11.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2020 № 51 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.08.2020 № 51 Витяг з переліку Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-22-001588-b 22.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та враховуючи відповідь на запит про надання пояснення, Замовником 20.08.2020 усунуто встановлене порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноту відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), внесення змін до неї. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 22.07.2020 № 24) зі змінами, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Замовником у сумі 30 000,0 грн, що перевищував 3% очікуваної вартості у разі закупівлі товарів чи послуг, чим порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та враховуючи відповідь на запит про надання пояснення, Замовником 20.08.2020 усунуто зазначене порушення.
Період усунення порушень: 09.09.2020 13:57 - 24.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2020 13:57

Запити/Пояснення