-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне; 09110000-3 - Тверде паливо за кодом ДК 021:2015
Торги відмінено
996 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 964.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 964.00 UAH
Номер:
d1f1f66553ae494aafb5fbab5b7236ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 11:04 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020 № 51
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.08.2020 № 51
Витяг з переліку
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-22-001588-b 22.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та враховуючи відповідь на запит про надання пояснення, Замовником 20.08.2020 усунуто встановлене порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноту відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), внесення змін до неї.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 22.07.2020 № 24) зі змінами, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Замовником у сумі 30 000,0 грн, що перевищував 3% очікуваної вартості у разі закупівлі товарів чи послуг, чим порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та враховуючи відповідь на запит про надання пояснення, Замовником 20.08.2020 усунуто зазначене порушення.
Період усунення порушень:
09.09.2020 13:57 - 24.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2020 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
269af640652c463a9d93e4da9c5df10f
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
19.08.2020 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне; 09110000-3 Тверде паливо за кодом ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-22-001588-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Вами у сумі, що перевищує 3 відсотки у разі проведення тендеру на закупівлю товарів, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af35b9cc0c604cc1b6eabcb8c1aa2316
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2020-08-03-000016
Дата опублікування:
20.08.2020 16:03
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі щодо встановленого розміру забезпечення тендерних пропозицій, який визначений у сумі, що перевищує 3 відсотки у разі проведення тендеру на закупівлю товарів, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону, відділ освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кіровоградської області пояснює наступне.
Дійсно, під час оголошення закупівлі товару «Вугілля кам’яне; 09110000-3 Тверде паливо за кодом ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-22-001588-b) помилково розмір забезпечення тендерних пропозицій, визначений у сумі 30000,00 грн., що перевищує 3 відсотки у разі проведення тендеру на закупівлю товарів, чим недотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону пояснюємо наступне.
З метою усунення вказаного порушення тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кіровоградської області 20.08.2020 внесені зміни до тендерної документації, зокрема, розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено у сумі 29892,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто дві грн 00 коп.), що складає 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Копія протоколу про внесення змін до тендерної документації додається.