-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт вул.Хотинської в м.Чернівці
Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Завершена
211 332 464.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 056 662.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 056 662.32 UAH
Номер:
9bf47190189a4a758510e54ee2207b6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2021 00:00
Період моніторингу:
17.03.2021 14:50 - 08.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 № 185
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17 березня 2021 року №185
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-21-005950-b від 21.07.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, крім Додатку 1 до Договору щодо обсягів робіт, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту одинадцятого частини першої статті 10 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.07.2020, із змінами внесеними 21.08.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2020; повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2020; договір від 30.09.2020 № 460; додатковий договір від 22.10.2020 № 1, від 17.11.2020 № 2, від 19.11.2020 № 3, від 17.12.2020 № 4, від 28.12.2020 № 5, від 05.03.2021 № 6, від 16.03.2021 № 7 до Договору; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 29.03.2021 та 06.04.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що між Замовником та
ТОВ «ПБС» (Підрядник за договором) укладено договір від 30.09.2020 № 460 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 1.3 Договору склад, обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначаються проектно-кошторисною (кошторисною) документацією, яка є невід’ємною частиною Договору після передачі її Замовником (Додаток 1). Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектної документації в порядку, що передбачений пунктом 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668.
Проте, Замовник разом з Договором Додаток 1 (проектно-кошторисну документацію) не оприлюднив.
У зв’язку із зазначеним вище постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наявності проектно-кошторисної документації, яка відповідно до пункту 1.3 Договору є його невід’ємною частиною.
Замовник у поясненні зазначив, що передача проектно-кошторисної документації визначена пунктом 5.4. Договору і оформляється актом прийому-передачі. Відповідно до пункту 15.1. Договору № 460 від 30.09.2020 невід'ємною частиною цього Договору є Договірна ціна і Графік виконання робіт, які і були оприлюдненні згідно вимог законодавства. Тому, оприлюднити проектно-кошторисну документацію разом із Договором, а саме після передачі її Замовником в визначені терміни, функціонал системи Прозорро не дозволяє.
Крім того, додатково до пояснень Замовником оприлюднено Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вулиці Хотинської в м. Чернівці від 30.09.2020.
Відповідно до пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту одинадцятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив зміни до договору, а саме: доповнення договору додатком (проектно-кошторисною документацією), який є його невід’ємною частиною.
У зв’язку із вищезазначеним, під час здійснення моніторингу неможливо дослідити питання щодо відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» в частині обсягів робіт.
Період усунення порушень:
07.04.2021 16:45 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2021 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлене порушення усунуто шляхом укладання додаткового договору №8 до Договору №460 від 30.09.2020р. про внесення змін в пункт 1.3 та в пункт 15.1 Договору №460. Встановлено види і обсяги робіт, які додаються. Вказана інформація оприлюднена в електронній системі відповідно до статті 10 Закону
Дата публікації звіту:
14.04.2021 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
b050e252c2f14414a2c8f23d82520336
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2021 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Хотинської в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-005950-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому не оприлюднено Додаток 1 (проектно-кошторисна документація) до договору від 30.09.2020 № 460, якщо відповідно до пункту 1.3 договору він є невід’ємною частиною?
2) Чому в проекті договору та договорі від 30.09.2020 № 460 не зазначено порядок змін умов договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c22c31453524c3cbb39cfbd1bcc6d25
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
29.03.2021 14:27
Опис:
1. Чому не оприлюднено Додаток 1 (проектно-кошторисна документація) до договору від 30.09.2020 № 460, якщо відповідно до пункту 1.3 договору він є невід’ємною частиною?
Відповідно до п.1.3 Договору № 460 від 30.09.2020р. « Склад, обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначаються проектно-кошторисною (кошторисною) документацією, яка є невід'ємною частиною Договору після передачі її Замовником (Додаток 1). Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектної документації в порядку, що передбачений п. 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі - Загальні умови)».
Передача проектно-кошторисної документації визначена пунктом 5.4. Договору № 460 від 30.09.2020р. і оформляється актом прийому-передачі.
Відповідно до пункту 15.1. Договору № 460 від 30.09.2020р. невід'ємною частиною цього Договору є Договірна ціна і Графік виконання робіт, які і були оприлюдненні згідно вимог законодавства.
Таким чином, оприлюднити проектно-кошторисну документацію разом із договором, а саме після передачі її Замовником в визначені терміни, функціонал системи Прозоро не дозволяє.
2. Чому в проекті договору та договорі від 30.09.2020р. №460 не зазначено порядок змін умов договору?
У проекті договору тендерної документації та згідно укладеного договору №460 від 30.09.2020р. п.2.2, п.14.2., п.14.3 та п.14.8 передбачає порядок зміни умов договору про закупівлю, а саме:
«2.2. Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
………………………………………………….
«14.2. Внесення змін у Договір допускається тільки за згодою Сторін, крім випадків, передбачених даним Договором. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду».
14.3. Внесення змін у договір підряду оформляється додатковою угодою».
…………………………………………………
«14.8. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер:
df17ff3602694cb18c9db298a8437da8
Назва:
Додаткові пояснення та документи до запитання по моніторингу
Дата опублікування:
06.04.2021 10:16
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства надає додатково скан копію акту пррийому-передачі проектно-кошторисної документації підряднику на капітальний ремонт вул.Хотинської у м.Чернівцях