• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення та управління евакуюванням при пожежі для громадської будівлі за адресою: Дніпропетровська обл. м. Новомосковськ, вул. Сучкова,40

Завершена

248 435.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 242.18 UAH
Номер: 01a67ae4ea8641f6b7a380773e09e8d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.11.2020 12:53 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.11.2020 № 229 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 229 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-07-21-004813-b 21.07.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" (код за ЄДРПОУ 37734221) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону стосовно розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», своєчасності укладання договору та його оприлюднення,- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 30.09.2020 № 1408-М/ПС та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Новомосковський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі Замовник), оголошення про проведення торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», ПП «ЯРОВІТ С», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2020 №17, від 04.09.2020 №20, від 10.09.2020 № 24, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель від 11.09.2020, договір від 30.09.2020 № 1408-М/ПС, додаткову угоду до нього від 30.10.2020 №1, За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Моніторингом установлено, що пропозиція учасника ПП «ЯРОВІТ С» не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасники надають Довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника, адреса(-си)/ контактні телефони офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника. На порушення пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.08.2020 вих. № 2022/08 не містить інформаціії про адресу (-си) / контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника; - пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що виконавець зобов’язаний забезпечити наявність обладнання, в тому числі приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). На підтвердження наявності вищезазначеного обладнання учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи, в тому числі обігово-сальдову відомість по відповідним рахункам, договори оренди (користування) тощо. Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація щодо забезпечення виконавцем наявності приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, осцилограф, частотомір, тестер); відсутні обігово-сальдові відомості щодо наявності в учасника по відповідним рахункам обладнання, що не відповідає вимогам пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації; - пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що в учасника обов’язкова наявність власної вимірювальної електролабораторії (надається свідоцтво про атестацію). В пропозиції учасника міститься договір від 27.02.2019 № 2702/1-У про надання послуг електротехнічної лабораторії ФОП Колібабчук С.В., що не відповідає вимогам Замовника про обов’язкову наявність в учасника власної вимірювальної лабораторії, визначеним пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації; - пунктом 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 вимагалося надання інформації про наявність у учасника не менше 3-х електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду. Відповідно до «Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 03.08.2020 № 2025/08 учасник торгів ПП «ЯРОВІТ С» має двох електромонтерів, при цьому розряди фахівців не вказано, що не відповідає вимогам пункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 тендерної документації; - на порушення вимоги пункту 4.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи для підтвердження фінансової спроможності, які визначені зазначеною вимогою, а саме: копію балансу та звіту про фінансові результати підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Крім того, встановлено розбіжності між строком надання послуг, визначеним у пункті 2.1 проекту договору (протягом 30 днів з моменту укладання договору), що міститься в пропозиції учасника та терміном виконання робіт у кількості 20 днів, визначеного пунктом 2 форми тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С». Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ПП «ЯРОВІТ С» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 30.09.2020 № 1408-М/ПС. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону в електронній системі закупівель розміщені повідомлення про усунення невідповідностей ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» від 04.09.2020, від 07.09.2020 ПП «ЯРОВІТ С» з питань, які не передбачені пунктами 1) та 2) зазначених вимог Закону. Крім того, вимогами частини 16 статті 29 Закону визначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Проте на порушення зазначеної вимоги Закону Замовником двічі розміщено повідомлення про усунення невідповідностей ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», а саме від 11.08.2020 та від 04.09.2020.
Період усунення порушень: 10.12.2020 16:14 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2020 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-21-004813-b Східним офісом Держаудитслужби був проведений моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-21-004813-b з 23 листопада 2020 року по 10 грудня 2020 року. За результатами моніторингу був оприлюднений висновок, згідно якого надані зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. КНП «Новомосковський МЦ МПСД» надає свої заперечення щодо фактів, викладених у висновку. Щодо відсутності в тендерній документації інформації про мову (мови), якими повинні готуватись тендерні пропозиції повідомляю, що в пункті 7 розділу І тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Щодо невідповідності умовам тендерної документації пропозиції учасника ПП «ЯРОВІТ С» повідомляю, що відповідно до підпункту 1.1. п. 1. Додатку 1 Тендерної документації, матеріально – технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Учасники надають Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання) в тому числі зазначається інформація про наявність транпорту, офісу та/або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу та/або складських / виробничих приміщень учасника. Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). Таким чином, Замовник у Тендерній документації, з метою не допущення дискримінації учасників, передбачив можливість надання інформації, яка стосується наявності офісу або складських /виробничих приміщень у власності або у користуванні на договірних засадах. Отже, сполучник «та/або» надає можливість учаснику закупівлі зазначити саме ту інформацію, яка є у нього в наявності і є достатньою для виконання необхідних робіт, оскільки учасником у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка завантажена у складі тендерної пропозиції. В нашому випадку, ПП «ЯРОВІТ С» надано копію договору оренди нежитлового приміщення під офіс № 1203/01 від 01.03.2020 р. про, що і зазначено у довідці від 03.08.2020 р. № 2022/08, викладену у довільній формі (офісне приміщення - орендоване). Вказаний договір містить необхідний обсяг інформації, а саме адресу орендованого приміщення під офіс (м. Кривий Ріг, вул. Соборності 42/35) та телефони, вказані у реквізитах ПП «ЯРОВІТ С». Щодо відсутності інформації щодо забезпечення виконавцем наявності приладів повідомляю, що відповідно до підпункту 1.1. п. 1. Додатку 1 Тендерної документації, Виконавець зобов’язаний забезпечити наявність: пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер). На підтвердження наявності вищезазначеного обладнання Учасник надає відповідні підтверджуючі документи, в тому числі обігово-сальдову відомість по відповідним рахункам, договори оренди (користування) тощо. Таким чином, критерієм відповідності наявності у Замовника приладів вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення є не довідка, а підтверджуючи документи про наявність у учасника вказаного обладнання. Так, ПП «ЯРОВІТ С» у складі тендерної пропозиції надано окрім довідки від 03.08.2020 р. № 2022/08 (стосується наявності оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки, що необхідне для надання послуг) і копію договору № 0302/1 – У про оренду обладнання від 03.02.2020 р. При цьому, в п. 1.1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що «на підтвердження наявності вищезазначеного обладнання Учасник надає відповідні підтверджуючі документи, в тому числі обігово-сальдова відомість по відповідним рахункам, договори оренди (користування) тощо.» Таким чином, перелік підтверджуючих документів не є вичерпним. Тому учасником могли надаватись будь-які підтверджуючі документи про наявність вказаного обладнання. Отже, учасником надано необхідну запитувану інформацію та документи, передбачені тендерною документацією. Щодо наявності у учасника власної вимірювальної лабораторії повідомляю, що умовами підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації, передбачено, що учасники надають Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання) в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та / або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си)/контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. Таким чином, умовами тендерної документації дозволяється на підтвердження наявності у учасника електровимірювальної лабораторії надати відповідний договір. ПП «ЯРОВІТ С» у складі тендерної пропозиції і було надано копію договору від 2702/1-У від 27.02.2019 р. Стосовно наявності, підтверджуючих документів, щодо кваліфікованих електромонтажників. (В тендерній документації учасника, наявні файли: довідка працівники, файл – документи про проходження спецнавчання фахівців, копії посвідчень про проходження навчання, навчання спеціалістів монтажників на базі ТОВ Тірас-12.) Переглянувши, ці файли, можна впевнитись в наявності необхідної кількості та кваліфікації спеціалістів для надання послуги. Щодо ненадання учасником документів для підтвердження фінансової спроможності повідомляю, що ПП "Яровит С" знаходиться на спрощеній системі оподаткування і є платником єдиного податку 3 група 5%. Згідно з пп. 2 п. 2 розд. І П (С) БО 25 «Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва» юрособи-єдинники як суб'єкти малого підприємництва, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат, або як суб'єкти мікропідприємництва мають подавати органам статистики Спрощений фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (форми № 1-мс і № 2-мс). Такий звіт подається один раз за підсумками року до 28 лютого наступного за звітним року (п. 2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р № 419). Єдинники не подають фінзвітність в податкові органи - це не передбачено п. 46.2 ПКУ. Податковою звітністю для єдинників третьої групи є податкова декларація платника єдиного податку (юридичної особи). Щодо встановленої розбіжності між строком надання послуг, визначеним у пункті 2.1 проекту договору (протягом 30 днів з моменту укладання договору), що міститься в пропозиції учасника та терміном виконання робіт у кількості 20 днів, визначеного пунктом 2 форми тендерної пропозиції ПП «ЯРОВІТ С» повідомляю, що термін виконання робіт був одним із нецінових критеріїв при проведенні процедури закупівлі, тому учасник вважав за можливе зменшити строк виконання робіт. При цьому договір з переможцем був підписаний, відповідно до тендерної пропозиції, тобто зі строком – 20 днів. Таким чином, вважаю, що при проведенні закупівлі UA-2020-07-21-004813-b не було допущено порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, повідомляю, що припинення зобов’язань за договором від 30.09.2020 р. № 1408-М/ПС неможливе, оскільки акт виконаних робіт за даним договором був підписаний 10.11.2020 р. (копія акту додається), тобто до початку проведення моніторингу.
Дата публікації звіту: 17.12.2020 10:12

Запити/Пояснення