-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Насіння озимого ріпаку
Джерело фінансування: Кошти Державного бюджету
Завершена
236 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 3 000.00 UAH
Номер:
5154f41cb5e147e2bf80c7a2f1230932
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2020 00:00
Період моніторингу:
13.08.2020 14:03 - 05.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.08.2020 № 59
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.08.2020 № 59.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-21-001174-a 21.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма Ерідон» встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агроснаб-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фірма Ерідон», про що вказано в протоколі засідання тендерного комітету від 14.08.2020 № 45.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту сільського господарства Західного Полісся (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 21.07.2020 № 42), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) «Фірма Ерідон», ТОВ «Агроснаб-Південь», протокол від 07.08.2020 № 44, протокол від 14.08.2020 № 45, протокол від 14.08.2020 № 46, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.08.2020, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.08.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 07.08.2020 № 44 Замовником визначено переможцем відкритих торгів – ТОВ «Фірма Ерідон».
Згідно п.п.5.1 п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагається від учасників документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору шляхом надання в складі пропозиції копії відповідного аналогічного договору.
Учасником ТОВ «Фірма Ерідон» не надано у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору.
Згідно п.п.7.1 п.7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимоги до якості: інформація щодо якості товару (підтвердженням інформації є копії паспортів якості або копії сертифікатів якості, завірені належним чином).
Учасником ТОВ «Фірма Ерідон» не надано у складі тендерної пропозиції жодних копій паспортів або сертифікатів щодо якості товару, а також інформації, яка б пояснювала їх ненадання.
Відповідно до п.п.1.4 п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель учасником ТОВ «Фірма Ерідон», не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
При цьому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фірма Ерідон», чим порушено норми пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненскій області з приводу вищезазначеного був наданий запит про надання пояснень від 13.08.2020.
14.08.2020 Замовником до електронної системи закупівель Prozorro завантажений протокол тендерного комітету від 14.08.2020 № 45, в якому прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма Ерідон».
Відповідно до пункту 11 частини четвертої статті 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агроснаб-Південь» Замовником прийнято рішення про визнання даного учасника переможцем та про намір укласти з ним договір (протокол від 14.08.2020 № 46).
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «Агроснаб-Південь» укладено договір від 26.08.2020.
Період усунення порушень:
03.09.2020 16:26 - 18.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2020 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
420dfdbb36084fe9ac23906cba5cb715
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2020 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Насіння озимого ріпака» (ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-07-21-001174-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовником в п.п.5.1 п.5 Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації вимагається від учасників документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору шляхом надання в складі пропозиції копії відповідного аналогічного договору. При цьому, учасником ТОВ «Фірма Ерідон», якого визнано переможцем торгів, не надано у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору.
Згідно п.п.7.1 п.7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимоги до якості: інформація щодо якості товару (підтвердженням інформації є Копії паспортів якості або Копії сертифікатів якості, завірені належним чином).
При цьому учасником ТОВ «Фірма Ерідон» не надано у складі тендерної пропозиції жодних копій паспортів або сертифікатів щодо якості товару, а також інформації, яка б пояснювала їх ненадання.
Згідно до п.п.1.4 п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ТОВ «Фірма Ерідон», не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фірма Ерідон», при вищевказаних невідповідностях вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0d95083beb0f49b8842c71ab33ba200c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.08.2020 11:13
Опис:
Закупівля за предметом «Насіння озимого ріпаку» (ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-07-21-001174-a )
Тендерний комітет у своїй діяльності керується Законом України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) №114-ІХ від 19.12.2019 р., іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та Положенням про тендерний комітет Інституту сільського господарства Західного Полісся НААН. Тендерний комітет організовує та проводить процедури закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
У ході електронного аукціону (06.08.2020 р.) перемогу здобув учасник ТОВ Фірма Ерідон за критерієм ціна (Стаття 29 Закону, п.3, п.п.1) на підставі чого і було визначено переможця, період оскаржень встановлювався до 18.08.2020 р. Проте в ході подальшого прискіпливого розгляду Тендерної документації учасника (переможця) було встановлено наступне:
Замовником в п.п.5.1 п.5 Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації вимагається від учасників документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору шляхом надання в складі пропозиції копії відповідного аналогічного договору. При цьому, учасником ТОВ «Фірма Ерідон» не надано у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору.
Згідно п.п.7.1 п.7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимоги до якості: інформація щодо якості товару (підтвердженням інформації є Копії паспортів якості або Копії сертифікатів якості, завірені належним чином). При цьому учасником ТОВ «Фірма Ерідон» не надано у складі тендерної пропозиції жодних копій паспортів або сертифікатів щодо якості товару, а також інформації, яка б пояснювала їх ненадання.
Згідно до п.п.1.4 п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ТОВ «Фірма Ерідон», не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
На підставі вищезазначеного Тендерний комітет колегіально прийняв рішення про дискваліфікацію ТОВ Фірма Ерідон та відмовити у підписанні договору згідно ст.31 Закону (протокол № 45 від 14.08.2020 р. завантажено в БД системи Prozorro).
Відповідно до статті 29, п. 11 Закону було розглянуто пропозицію наступного учасника ТОВ “Агроснаб-Південь”, тендерна пропозиція якого відповідає тендерним вимогам Замовника. Тендерним комітетом колегіальним рішення визнано переможцем ТОВ “Агроснаб-Південь” (протокол №46 від 14.08.2020 р. завантажено в БД системи Prozorro).
Стосовно відсутності накладення електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) нам невідомо чому Система електронних закупівель допускає до участі в аукціоні учасників, які не дотримуються вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».