-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру))
Завершена
360 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 600 000.00 UAH
Номер:
048c7195acb9462d8de365ae01e48289
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 16:40 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
85 UA-2020-07-20-002492-a 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Днопоглиблювальний флот» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 20.07.2020 № 24/01-20, тендерні пропозиції WHITEFORM CONTRACTS LTD та DENTAR DENİZCİLİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.09.2020, протокол засідання тендерного комітету від 25.09.2020 № 74/02-20, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2020, договір про закупівлю від 13.10.2020 № 52-В-ФДФ-20 та додаткову угоду від 14.01.2021 № 1, пояснення та документи, отримані 22.01.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.02.2021 18:32 - 09.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2021 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
01034005a91b4eb79a395fd361898657
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 20:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-20-002492-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3dae3b1d07774538ad8377615dd45fa6
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
22.01.2021 16:27
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 13.01.2021 № 9 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужбою, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, розпочато моніторинг закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-002492-а), яку проводило Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник).
До Замовника 19.01.2021 через електронну систему закупівель надійшов запит про надання пояснення, інформації та документів стосовно даної процедури закупівлі, з огляду на що відповідно до ч.4 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно з ч.1 ст.15 Закону України «Про морські порти України» державне підприємство «Адміністрація морських портів України» утворене, зокрема, з метою утримання та забезпечення ефективного використання державного майна, у тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд, а також контролю і підтримання оголошених глибин.
Для виконання поставленої мети згідно з п.1.6 Положення про навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2007 № 498, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.08.2007 за № 905/14172, на державне підприємство «Адміністрація морських портів України» покладено функції з проведення промірних та днопоглиблювальних робіт на внутрішніх судноплавних шляхах.
Для забезпечення виконання державним підприємством «Адміністрація морських портів України» зазначених завдань, вирішення проблеми дефіциту власних потужностей, а також відмови від аутсорсингу при виконанні днопоглиблювальних робіт Замовником здійснено закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог статті 23 Закону, досвіду виконання
ДП «АМПУ» днопоглиблювальних робіт в акваторіях морських портів із залученням підрядних організацій, прогнозованих потреб ДП «АМПУ» щодо обсягів капітального та експлуатаційного днопоглиблення, а також наявної інформації у відкритих джерелах щодо днопоглиблювального обладнання.
Очікувана вартість закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 12.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (Замовником було направлено вісім листів-запитів потенційним контрагентам, від яких одержано чотири листи-відповіді).
На підставі проведеного аналізу шляхом порівняння ринкових цін очікувана вартість закупівлі була визначена Замовником на рівні 360 000 000,00 грн. без ПДВ / 432 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно, Річним планом ДП «АМПУ» на 2020 рік затверджено проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкаравану (на умовах тайм-чартеру)) очікуваною вартістю 432 000 000,00 грн. з ПДВ, тобто з урахуванням всіх податків і зборів.
При поданні тендерної пропозиції учасники закупівлі, відповідно до умов тендерної документації на дану закупівлю (далі – Тендерна документація), мали зазначати ціну своєї тендерної пропозиції без ПДВ.
Враховуючи той факт, що згідно з ч.4 ст.26 Закону ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, в оголошенні про проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) було визначено очікувану вартість без урахування ПДВ, а саме: 360 000 000,00 грн. без ПДВ.