-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Завершена
38 415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 192 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 192 075.00 UAH
Номер:
a195d4d83314417cba475359abf86943
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 15:56 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-07-20-004284-c 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІО СПОРТ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ») та ПП «Б.В.В.-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням Замовника від 20.07.2020 № 20/07/20-1, два звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.07.2020 та вимогу про усунення порушень від 25.08.2020, відповіді Замовника від 28.07.2020 та від 25.08.2020 відповідно, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.07.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 12/08/20-2, 18.08.2020
№ 18/08/20-1, від 20.08.20 №20/08/20-1 та від 20.08.20 №20/08/20-2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДИНАМО ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ»), приватного підприємства «Б.В.В.-БУД» (далі – ПП «Б.В.В.-БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДІО СПОРТ» (далі – ТОВ «ДІО СПОРТ»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.09.2020 № 0709 (далі – договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також установлено, що в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагав надання довідки (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці Додатку № 3, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису.
Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або гарантійні листи постачальників (орендодавців тощо), та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника у власності, та/або можливість залучення у третіх осіб і використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вказаних у довідці.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ДІО СПОРТ» установлено її невідповідність умовам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису.
Зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником.
Крім цього, у складі пропозиції учасник ТОВ «ДІО СПОРТ» завантажив договір укладений з товариством з обмеженою відповідальність «Техпідряд» про надання послуг спецтехніки, а саме автокран та автовишки, від 23.06.2020 № 23/06-20-01. На підтвердження власності зазначеної техніки у товариства з обмеженою відповідальність «Техпідряд» завантажено договір укладений з фізичною особою підприємцем Стогній Світлана Василівна (далі – Позичкодавець) щодо користування майном - вантажним автокраном марки КРАЗ моделі 250, реєстраційний номер ВА4613ВЕ від 07.08.2019 № 07/08-19. Проте у свідоцтві про реєстрацію вказаного транспортного засобу зазначено, що його власником є Стогній Юрій Сергійович.
Таким чином учасник ТОВ «ДІО СПОРТ» не надав документів, які підтверджують можливість залучення у третіх осіб зазначеного вантажного автокрану.
Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІО СПОРТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленого статтею 16 Закону, умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
24.09.2020 17:22 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2020 17:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляємо наступне:
1. Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме:
1) Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.»
2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:
192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.)
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації .
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Назва Замовника:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс"
Юридична адреса: 01001,м.Київ,
вул. Хрещатик,12
Фактична адреса: 02192, м. Київ,
вул. Шалетт, 6
Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі,
ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592
Свід. платн. ПДВ 200112230
Тел. (044) 543-22-28
E-mail-sportkomplex@ukr.net
є платником податку на прибуток на загальних підставах
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація, яка не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ДІО СПОРТ», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
З наведеного вище витікає відсутність порушень з боку КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» під час проведення даної процедури закупівлі.
Відносно можливості усунення встановлених порушень, повідомляємо:
щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”, що у подальших процедурах закупівель з появою в електронній системі закупівель технічної можливості заповнення відповідних рядків оголошення про проведення відкритих торгів Замовником буде відображатися відповідна інформація у передбачених для цього рядках.
Щодо вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, то враховуючи те що на теперішній час договір підряду по даній процедурі вже укладено, а замовником надано обґрунтовані заперечення на висновок (щодо відсутності факту порушень), вважаємо що на даний час відсутні законні підстави для припинення зобов’язань за вказаним договором.
Дата публікації звіту:
01.10.2020 18:09
Запити/Пояснення
Номер:
30510c3eb7b14dc597bbbb9b18dfc6ec
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
29.09.2020 22:16
Опис:
У відповідь на результати моніторингу процедури закупівл щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляєио насткпне:
1. Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.»
2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:
192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.)
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації .
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Назва Замовника:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс"
Юридична адреса: 01001,м.Київ,
вул. Хрещатик,12
Фактична адреса: 02192, м. Київ,
вул. Шалетт, 6
Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі,
ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592
Свід. платн. ПДВ 200112230
Тел. (044) 543-22-28
E-mail-sportkomplex@ukr.net
є платником податку на прибуток на загальних підставах
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника.