-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо у талонах (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Торги відмінено
595 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 953.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 953.50 UAH
Номер:
d762af118e1d4b6191662cfe59bac281
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 10:21 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2020 №145
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-20-004000-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22, частині шостої статті 17 Закону, пункту 3 частини другої статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (далі – Замовник); тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТАЙПІАНТ"; протокольне рішення від 13.08.2020 № 40; повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2020.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-07-20-004000-c не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовник не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону для переможця торгів.
Крім того, Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, визначив строк, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 16 Закону Замовником додатково встановлена вимога щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме інформації по договору, який ще виконується (Додаток №2 тендерної документації), оскільки вимогами пункту 3 частини другої статті 16 Закону визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не досвіду укладення договору.
Крім того, на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, Замовник розглянув пропозицію ТОВ «ТАЙПІАНТ» та оприлюднив протокольне рішення про визнання його переможцем торгів, з перевищенням строку 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ТАЙПІАНТ», умовам тендерної документації встановлено наступне.
Так, Замовник відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання учасниками листа в довільній формі, в якому зазначається інформація про перелік обладнання (у разі наявності), приміщень та інше (в т.ч. потужностей для зберігання та засобів для транспортування). У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах – надаються копії відповідних чинних договорів.
Також, Замовник відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації установив технічні та якісні вимоги до учасника торгів щодо наявності розвиненої мережі АЗС, цілодобового відпуску нафтопродуктів Замовнику по бланках дозволів (талонах) на АЗС Учасника (власних, орендованих, партнерських) по Херсонській області, Україні, в тому числі на АЗС, що розташовані в межах м. Скадовськ Херсонської області.
ТОВ «ТАЙПІАНТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку (файл «Довідки,_гарантійни_листи,_листи_згоди_ч_1(3).pdf»), яка містить відомості про відсутність власного обладнання та матеріально-технічної бази у зв’язку з тим, що учасник веде свою господарську діяльність на партнерських відносинах з власниками АЗС, що дає йому право поставляти талони на пальне наступних торгівельних марок WOG, Авіас, Укрнафта, ANP, Sentosa Oil, UPG, Sun Oil, Motto, Marshal, Лілія, БРСМ-Нафта, Amic, Glusco, Татнефть, УкрПетроль.
При цьому, ТОВ «ТАЙПІАНТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав тільки один договір партнерських відносин від 15.01.2020 №15, укладений з ТОВ «Лівайн Торг», який не містить інформацію про можливість постачати талони по вищезазначеним партнерським АЗС, у зв’язку з чим учасником не підтвержена інформація про наявність матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах заявлених АЗС, в тому числі АЗС Укранафта, що знаходиться у м.Скадовську, інформацію про яку зазначено учасником у файлі «Перелік АЗС по Херсонській області.pdf».
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТАЙПІАНТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнав його переможцем торгів.
Період усунення порушень:
21.08.2020 15:35 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2020 15:35