• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А95, бензин А92, дизпаливо

Поставка м.Вінниця, м.Хмельницький

Завершена

548 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 480.00 UAH
Номер: c70600c2ae234018b4519f65079427d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.01.2021 16:45 - 12.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.01.2021 №17 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.01.2021 №17 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-07-20-000315-а 20.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. Крім того, замовником не дотримано частину другу статті 22 Закону, пункт 5 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17 липня 2020 року №б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Лівайн торг» та ПП «Окко Контракт», протоколи засідання тендерного комітету від 17 серпня 2020 року б/н та 19 серпня 2020 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договори від 07 вересня 2020 року №25ПТ-28127/20 (далі – Договір №25ПТ-28127/20) та №25ПТ-28212/20 (далі – Договір №25ПТ-28212/20), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 16 грудня 2020 року №1, №2 до Договору №25ПТ-28127/20 та №1, №2 до Договору №25ПТ-28212/20, від 31 грудня 2020 року №3 до Договору №25ПТ-28127/20, від 01 лютого 2021 року №4 до Договору №25ПТ-28127/20 та від 01 лютого 2021 року №5 до Договору №25ПТ-28127/20, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 02 лютого 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимоги пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-07-20-000315-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Водночас, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 09132000-3 — «Бензин»; 09134200-9 «Дизельне паливо». Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 (далі – Порядок №708), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783). Частиною другою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Моніторингом установлено, що у тендерній документації замовника вказана назва предмета закупівлі - бензин А-95, бензин А-92, дизпаливо, місце поставки товарів - м. Вінниця та м. Хмельницький, а також зазначено, що закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не передбачені. З огляду на викладене, замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти). Проте, за результатами процедури закупівлі укладено два договори з переможцем торгів ПП «Окко Контракт»: по Хмельницькій філії Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» Договір 25ПТ-28212/20 на суму 61020,0 грн та по Державному підприємстві «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» Договір 25ПТ-28127/20 на суму 454620,0 грн. Зважаючи на зазначене, замовником укладено два договори про закупівлю за результатом процедури закупівлі із переможцем у той час, коли окремі частини предмета закупівлі не визначалися, чим не дотримано частину другу статті 22 Закону, пункту 5 розділу І Порядку №708. Крім того, установлено, що додатковою угодою від 16 грудня 2020 року №2 до Договору №25ПТ-28127/20 сторонами внесено зміни до істотних умов Договору №25ПТ-28127/20 та збільшено ціну за одиницю товару бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива, яка склала 25,49 грн, 24,49 грн та 24,49 грн відповідно. Додатковою угодою від 16 грудня 2020 року №2 до Договору №25ПТ-28212/20 сторонами внесено зміни до істотних умов Договору №25ПТ-28212/20 та збільшено ціну за одиницю товару бензину А-92, яка склала 24,60 грн. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24 листопада 2020 року №3304-04/69987-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» визначено, що внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі. Згідно наданих замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договорів №25ПТ-28127/20 та №25ПТ-28212/20 додатковими угодами від 16 грудня 2020 року №2 обґрунтовуються ціновою довідкою Харківської торгово-промислової палати від 17 грудня 2020 року №1677/20, підставою для складання якої визначено лист-заяву від 16 грудня 2020 року б/н. Водночас, цінова довідка Харківської торгово-промислової палати, яка складена останньою 17 грудня 2020 року не могла бути підтверджувальним документом коливання ціни товару на ринку для внесення змін до Договорів №25ПТ-28127/20 та №25ПТ-28212/20 про закупівлю додатковими угодами від 16 грудня 2020 року №2. Отже, замовником унесено зміни до істотних умов до Договорів №25ПТ-28127/20 та №25ПТ-28212/20 на підставі додаткових угод від 16 грудня 2020 року №2, в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків за відсутності документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, чим порушено вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Окрім того, встановлено, що у Договорах №25ПТ-28127/20 та №25ПТ-28212/20 у пп.2 п.12.2 розд. ХІІ «Інші умови» замовник зазначив підставу щодо зміни ціни на одиницю товару у попередній редакцію Закону.
Період усунення порушень: 12.02.2021 15:06 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Про вжиття заходів щодо недопущення порушень Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» стосовно висновків Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.02.2021 року щодо результатів моніторингу закупівлі UA-2020-07-20-000315-а повідомляє, що договір 28127\20 від 07.09. зі змінами та доповнення, укладений за результатами закупівля UA-2020-07-20-000315-а (бензин, дизпаливо)був розірваний 01.02.2021 року. Договір « 28212\20 від 07.09.20 року припинив дію 31.12.2020 року. Директор Ярослав ЯРОСЛАВСЬКИЙ Вик.Яворська
Дата публікації звіту: 18.02.2021 10:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 01.02.2021 №5 про розірвання договору від 07.09.2020 року №25ПГ-28127/2-20.
Дата публікації: 18.02.2021 13:31

Запити/Пояснення