-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля навчального корпусу за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
пропозиції готуються та подаються українською мовою
Завершена
2 982 625.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 913.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 913.13 UAH
Номер:
960827beb3fa411aa8293de2c4452f6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2020 00:00
Період моніторингу:
27.08.2020 16:43 - 18.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 № 34
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 27.08.2020 року № 34
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-17-005136-b від 17.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питання надання роз’яснень на звернення встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого, абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на звернення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вікнянської сільської ради Заставнівського району Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Колективного комерційного підприємства «ФІРМА «М.А.К. КОМ» (далі – ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»); рішення уповноваженої особи від 19.08.2020 №1; повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2020; звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 28.08.2020; договір від 07.09.2020 №103; пояснення Замовника від 31.08.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: вказати складське приміщення на території Чернівецької області, техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
Учасник ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.08.2020 №24 (далі – довідка №24), в якій зазначив перелік власного обладнання та інструментів, а також орендованої техніки, до яких належать, зокрема, вантажний автомобіль Камаз і екскаватор.
Проте, учасник не надав копії документів про право користування або про надання послуг техніки вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, а також не надав документальне підтвердження наявності власного обладнання та інструментів, які будуть використовуватись під час виконання умов договору, чим не дотримав вимог пункту 1 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації.
Крім того, ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ» у розрахунок вартості будівельних робіт включено роботу будівельних машин, а саме: бульдозерів, вібраторів глибинних, люльки двомісної самопідйомної, киркувальника, пилососа промислового, які учасник не зазначив у довідці №24.
Також, переможцем ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ» не надано довідок у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 статті 17 Закону, чим не дотримано вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, на порушення абзацу другого пункту першого, абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Також, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення норм частини першої статті 24 Закону не надав відповіді на звернення Фізичної особи-підприємця Гандюк С.В. з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюдненого 28.08.2020.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив додаток №1 «Договірна ціна» до договору від 07.09.2020 №103, який згідно пункту 3.1 цього договору є невід’ємною його частиною.
Період усунення порушень:
11.09.2020 10:55 - 26.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2020 10:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення за результатами розгляду констатуючої частини висновку по моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля навчального корпусу за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація.
Повідомляємо, що висновок за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації є хибним, з огляду на наступне:
1. Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальну вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому Закон не містить конкретний обсяг та вимоги до терміну “наявності обладнання та матеріально-технічної бази”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України конкретне поняття «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію про підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази є узагальненою нормою.
Згідно п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: вказати складське приміщення на території Чернівецької області, техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
Звертаємо увагу, що згідно вимог п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, Замовник не вимагав від учасників надання документального підтвердження наявності вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, а також надання інформації про техніку та обладнання, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»».
Наголошуємо, що згідно вимог тендерної документації, учасник має право надати будь-яку техніку, яку останній вважає за потрібною, однак обов’язковим є складське приміщення на території Чернівецької області, та техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
Під час вивчення документів наданих у складі пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"", встановлено, що учасником 14 серпня 2020 завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу (систему Prozorro) у 15:56 загальний файл з назвою «тенд докум.pdf», в якому на 2 аркуші сканованого документу є довідка в довільній формі від 23.08.2020 року вих. № 24 в якій зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з вказівкою орендованого складського приміщення, техніки, обладнання та ручних інструментів.
Крім того, Замовником враховано положення, що згідно п. 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації встановлено, шо у разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
В довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено про орендоване обладнання, враховуючи викладене згідно вимог п.1.2. надання копій документів оренди не передбачено вимогами п.1.2. Додатку № 2 Тендерної документації, а вимагалось лише документи на право користування/ право надання послуг.
На підставі викладеного, відхилення пропозиції учасника з підстав, що учасник не надав копії документів на право користування/ право надання послуг вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, які зазначені даним учасником у довідці у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» включені техніка та обладнання, які не зазначені ним у довідці про наявність матеріально-технічної бази як наявні чи орендовані, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників.
2. Стосовно другого питання повідомляємо, наступне, Замовник під час формування під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону.
Звертаємо увагу, що згідно п.2 ч. 2 ст. 22 Закону встанволено, У тендерній документації зазначаються такі відомості: « … підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Таким чином в ч. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена інша інформація, а саме: Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами п. 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
- Довідка міністерства внутрішніх справ України (відділу інформаційних технологій відповідного обласного управління міністерства внутрішніх справ України ) з інформацією: чи була засуджена фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, а також чи була засуджена службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- Довідка з органу фіскальної служби про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника* дійсної станом на дату подання;
- Довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- Довідку в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- Довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
- Довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Звертаємо увагу, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель*.
Замовник керуючись положенням ст. 17 Закону у встановлені законом строки перевірено інформацію та документи надані переможцем після оголошення наміру про укладання договору. За результатами перевірки встановлено що учасником переможцем ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" завантажено Довідку міністерства внутрішніх справ України (відділу інформаційних технологій відповідного обласного управління міністерства внутрішніх справ України ) з інформацією: чи була засуджена фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, а також чи була засуджена службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- Довідка з органу фіскальної служби про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника* дійсної станом на дату подання;
- Довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Наголошуємо, що учасник згідно діючого законодавства має право не надавати в довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 статті 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Додатково інформуємо, що згідно Додатку 3 Тендерної документації встановлено, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”: 3.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою), зокрема стосовно вимог пунктів 2,3,8 частини 1 статті 17 Закону, передбачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Крім того, доводимо до відома, що у складі пропозиції учасника є в наявності довідка в довільній формі, яка містить загальне підтвердження щодо відсутності підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, відхилення пропозиції учасника з підстав, що учасник не надав довідок у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 статті 17 Закону, є незаконним та порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учаснкиів, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Щодо третього питання повідомляємо, що учасником ФОП Гандюк С.В. в електронній системі у 18:26 28.08.2020 року оприлюднено вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури відкритих торгів. За результатами розгляду вищезазначеної вимоги підготовлено наступну відповідь:
«Замовником під час кваліфікації пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"", дотримано вимоги ст. 5 та ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо розгляду на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Згідно п. 2 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до положення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно п. 2.1. вищезазначеного Додатку передбачено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання договору.
Відповідно до п. 2.2. цього Додатку загальна кількість працівників повинна бути не менше 5 осіб.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема передбачено загальну вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Під час вивчення документів наданих у складі пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"", встановлено, що учасником 14 серпня 2020 завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу (систему Prozorro) у 15:56 загальний файл з назвою «тенд докум.pdf», який на 3 аркуші сканованого документу містить довідку в довільній формі від 23.08.2020 року вих. № 23 в якій зазначено інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, з вказівкою ПІБ, посади, строку досвіду роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання договору. Загальна кількість складає 5 осіб, що в повній мірі відповідає встановленим вищезазначеним вимогам Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно вищезазначеної вимоги п. 2 Додатку 2 Тендерної документації, учасник повинен надати загальну інформацію про наявність 5 (п’яти) працівників, необхідна наявність працівників з урахуванням конкретних посад, професійних навичок та надання будь яких підтверджуючих документів щодо їх кваліфікації та знань не встановлено згідно умов Тендерної документації та не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На думку Замовника, відхилення пропозиції учасника з наведених Вами хибних підстав, зокрема безпідставне твердження щодо не кваліфікації та відсутності необхідних знань працівників, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.»
Однак звертаємо увагу, враховуючи, що учасник надав вимогу в останній день оскарження у 18:26, електронний майданчик 29.08.2020 не надав фактичної можливості щодо надання відповіді на звернення Фізичної особи-підприємця Гандюк С.В.
Замовник з метою усунення технічної помилки додатково оприлюднив додаток №1 «Договірна ціна» до договору від 07.09.2020 №103.
На підставі викладеного процедура відкритих торгів проведена з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовник вжито заходів щодо надання аргументовних заперечень та усунення допущених помилок, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
Дата публікації звіту:
16.09.2020 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
88561ce25e1748bcadb26f79bd0b4663
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2020 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля навчального корпусу за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-005136-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чому Вами не відхилена тендерна пропозиція ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» на підставі абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, оскільки:
- у тендерній пропозиції учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» відсутні копії документів на право користування/ право надання послуг вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, які зазначені даним учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 тендерної документації;
- у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» включені техніка та обладнання, які не зазначені ним у довідці про наявність матеріально-технічної бази як наявні чи орендовані?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2a9611364cb49ca8158a2125d47a30d
Назва:
Відхилення пропозиції учасника з наведених підстав, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників
Дата опублікування:
31.08.2020 11:33
Опис:
На ваш запит, щодо надання пояснення Чому не відхилена тендерна пропозиція ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» на підставі абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, Замовник у встановлені діючим законодавством строки повідомляє наступне:
По суті запиту повідомляємо, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальну вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому Закон не містить конкретний обсяг та вимоги до терміну “наявності обладнання та матеріально-технічної бази”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України конкретне поняття «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію про підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази є узагальненою нормою.
Згідно п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: вказати складське приміщення на території Чернівецької області, техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
Звертаємо увагу, що згідно вимог п. 1 Додатку № 2 Тендерної документації, Замовник не вимагав від учасників надання документального підтвердження наявності вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, а також надання інформації про техніку та обладнання, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»».
Наголошуємо, що згідно вимог тендерної документації, учасник має право надати будь-яку техніку, яку останній вважає за потрібною, однак обов’язковим є складське приміщення на території Чернівецької області, та техніку, обладнання та інструменти, які будуть використовуватись під час виконання умов договору (надати документальне підтвердження наявності).
Під час вивчення документів наданих у складі пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"", встановлено, що учасником 14 серпня 2020 завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу (систему Prozorro) у 15:56 загальний файл з назвою «тенд докум.pdf», в якому на 2 аркуші сканованого документу є довідка в довільній формі від 23.08.2020 року вих. № 24 в якій зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з вказівкою орендованого складського приміщення, техніки, обладнання та ручних інструментів.
Крім того, Замовником враховано положення, що згідно п. 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації встановлено, шо у разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази механізмів, техніки на правах користування або згідно послуг будівельної техніки, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки.
В довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено про орендоване обладнання, враховуючи викладене згідно вимог п.1.2. надання копій документів оренди не передбачено вимогами п.1.2. Додатку № 2 Тендерної документації, а вимагалось лише документи на право користування/ право надання послуг.
На підставі викладеного, відхилення пропозиції учасника з підстав, що учасник не надав копії документів на право користування/ право надання послуг вантажного автомобіля Камаз і екскаватора, які зазначені даним учасником у довідці у підсумковій відомості ресурсів у розрахунок вартості будівельних робіт учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» включені техніка та обладнання, які не зазначені ним у довідці про наявність матеріально-технічної бази як наявні чи орендовані, суперечить вимогам діючого законодавства зазначеного у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників.