-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Шкільні меблі (навчальне обладнання: кабінети фізики,хімії, біології, математики, географії, STEM -лабораторія).
Категорія органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів та підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені як українською, так і іншою мовою. Документи, що складені іноземною мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів, повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
30 982 051.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 9 000.00 UAH
Номер:
321ce6e4498a493b81de0ea82c0e2974
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 15:43 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.11.2020
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.11.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-17-004817-c 17.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини п’ятої статті 17, пунктів 2, 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» та ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів про закупівлю (за лотами №1 та №2) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 01.09.2020; запитання та роз’яснення до процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» (далі - ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР») та «БІ-ПРО.ЮА» (далі - ТОВ «БІ-ПРО.ЮА») за лотами №1 та №2; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» за лотами №1 та №2; договори про закупівлю, укладені з ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» за лотами №1 та №2 від 05.11.2020 №40 та №41; зміни до договорів, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.09.2020 № 16957-р/пк-пз та від 30.10.2020 № 20256-р/пк-пз, пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані Замовником через електронну систему закупівель 27.11.2020.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області не здійснювався.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 17 цього Закону, а саме:
- у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції;
- в порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в додатках 3 та 5 тендерної документації встановлена вимога для учасників та переможця щодо підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, при тому що така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зазначений висновок також підтверджується роз’ясненням Уповноваженого органу від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону».
Окрім того, під час аналізу тендерної документації установлено, що Замовником в пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції » тендерної документації для учасника-переможця встановлена наступна вимога: «Учасник, пропозиція якого отримала статус «Оцінка» зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки викласти в новій редакції (зі змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), розмістити на торговому електронному майданчику наступні документи: тендерну пропозицію (згідно додатку 1 до цієї документації), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* підприємства з обов’язковим зазначенням ціни у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону. (сканована в одному електронному файлі Portable Document Format – *Пропозиція оцінка.pdf, де * - найменування файлу».
Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, статтями 17 та 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання додаткових документів після завершення електронного аукціону суперечить статті 26 Закону та є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» та ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу та з урахуванням пояснень, наданих Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель, порушень не установлено.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю за лотами №1 та №2 від 05.11.2020 №40 та №41, яке оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не місить номеру телефону учасника, з яким укладено договір про закупівлю, чим недотримано вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону.
Окрім того, в повідомленні про внесення змін до договору за лотами №1 та №2 міститься суперечність між інформацією, зазначеною в розділі «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» та інформацією, викладеною у розділі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 1-8-2 (Несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі – Замовник опублікував договір із порушенням встановлених Законом строків (після 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю)) не підтверджена.
Період усунення порушень:
04.12.2020 14:24 - 19.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2020 14:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-17-004817-c розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» - далі «Закону» визначено що строк дії тендерної пропозиції має бути не меншим 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто може бути зазначена і більша кількість днів ніж 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п.4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Оскільки, згідно оголошення про проведення відкритих торгів датою подання тендерних пропозицій встановлено 11.09.2020, а датою розкриття тендерних пропозицій 14.09.2020, строк дії тендерної пропозиції відповідає вимогам Закону (є не меншим 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Тобто, строк дії тендерної пропозиції від дати подання, згідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону, має бути не меншим ніж до 10.12.2020. А згідно умов тендерної документації строк дії тендерних пропозицій встановлено до 13.12.2020. Отже, тендерні пропозиції всіх учасників будуть дійсними 93 дні від дати подання тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу що, зазначення Замовником в тендерній документації строку дії тендерних пропозицій 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентичної позиції дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України в рішенні № 20256-р/пк-пз від 30.10.2020.
Також зазначаємо що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений у формі оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до ч. 1 статті 22 Закону тендерна документація оголошується разом з оголошенням про проведення відкрити торгів в електронній системі закупівель. А отже, Замовником виконано вимогу щодо зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Щодо надання документів переможцем для підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону повідомляємо що зазначені документи вимагалися в довільній формі для полегшення роботи тендерного комітету. Окрім того, відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Документи мали надаватися в довільній формі, жодних витягів чи довідок виданих уповноваженими органами Замовником не вимагалося.
Також зазначаємо, що вимога про надання протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки викласти в новій редакції (зі змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), розмістити на торговому електронному майданчику наступні документи: тендерну пропозицію (згідно додатку 1 до документації), жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки даний документ вимагався виключно для розуміння Замовника за якими цінами буде укладатися договір. Окрім того, повідомляємо, що у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників через ненадання вищевказаного документу згідно статті 31 Закону.
Щодо не зазначення в повідомленні про внесення змін до договорів номеру телефону учасника повідомляємо що у Замовника відсутні технічні можливості щодо внесення відповідної інформації. Зазначені дані відображаються лише у тому випадку, коли учасники самостійно при реєстрації на відповідних електронних майданчиках зазначають свої контактні номера телефонів. Повідомлення про внесення змін до договору формується електронною системою закупівель, Замовник технічно має змогу внести лише дані про додаткову угоду (номер, дату, суму, кількість та підстави для внесення змін до договору згідно статті 41 Закону) і відповідно оприлюднити саму додаткову угоду.
Також зазначаємо, що у висновку органу державного фінансового контролю відсутній механізм усунення вказаних ним порушень, що унеможливлює виконання Замовником заходів для усунення цих порушень.
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації зобов’язується в подальшому не допускати таких порушень.
Дата публікації звіту:
09.12.2020 09:06
Запити/Пояснення
Номер:
aba407b85ef347e7816dc04f71a35853
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.11.2020 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Шкільні меблі (навчальне обладнання: кабінети фізики,хімії, біології, математики, географії, STEM -лабораторія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-004817-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
За наявності яких підтверджуючих документів щодо якості товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларація) про відповідність, авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дистриб’ютором пропонованого обладнання) тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» та ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» за лотами №1 та №2 технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі згідно умов тендерної документації та допущено їх до аукціону, при тому що зазначеними учасниками не надано відповідних документів, а саме:
за лотом №1:
- учасником ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника зазначено, що виробником обладнання (засобів навчання) за позиціями 2.5, 2.9, 3.21, 3.24, 3.34, 3.58, 3.63, 3.74, 3.84, 3.90, 3.91 та 4.17-4.22 є ТОВ «2ДЗД», при цьому підтверджуючі документи щодо його якості (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларація) про відповідність) в складі тендерної пропозиції ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» відсутні;
- учасником ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» пропонується спеціальне програмне забезпечення з україномовним інтерфейсом Mozabook, виробником якого є угорська компанія Mozaik Education Ltd, якою надано лист про те, що єдиною офіційною українською компанією, яка може представляти та продавати продукти та послуги компанії є ТОВ «Едпро Дистрибюшн», проте у складі тендерної пропозиції відсутні авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб'ютора програмного забезпечення. Також, згідно даних, зазначених учасником ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника виробником обладнання (засобів навчання) є, зокрема, ТОВ «2ДЗД», проте підтверджуючі документи щодо його якості (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларація) про відповідність) не надано.
за лотом №2:
- учасником ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» в складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларація) про відповідність) щодо якості товару Модульний SТЕАМ конструктор та конструктор для схем лабораторії (модель Маkеblосk Nеurоn Сrеаtіvе Lab Кіt 2.0 (Р1030020), виробник Маkblосk Со Ltd), 3-D принтер (модель Snapmaker Education Bundle UKR, виробник Shenzen Snapmaker technology Co), зазначеного в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника;
- аналогічно учасником ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларація) про відповідність) щодо якості товару Модульний SТЕАМ конструктор та конструктор для схем лабораторії (модель Маkеblосk Nеurоn Сrеаtіvе Lab Кіt 2.0 (Р1030020), виробник Маkblосk Со Ltd), 3-D принтер (модель Snapmaker Education Bundle UKR, виробник Shenzen Snapmaker technology Co), зазначеного в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Окрім того, по товару, зазначеному у позиціях 1.1-1.7, 2.1-2.3 та 4.1-4.2 відсутні авторизаційні листи від виробника або офіційного дистриб'ютора.
Пояснення/інформацію з посиланням на сторінку та файл тендерної пропозиції зазначених учасників, в якому розміщена відповідна інформація (у разі наявності такої інформації), а також підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
bd81dcbbf29f44f98bf7b8a8f8d379f7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.11.2020 12:44
Опис:
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації на запит Західного офісу Держаудитслужби повідомляє наступне.
Стосовно лоту №1: Відповідно до вимог п. 2.2. Додатку 6 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції мають надати документи що підтверджують якість пропонованих товарів: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат (декларацію) про відповідність.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БІ-ПРО.ЮА», надано файл «6. Технічні вимоги Лот1.pdf» який містить порівняльну таблицю запропонованих товарів та файл «7. Технічні вимоги ч.2. Лот 1. Pdf», у якому на сторінках 94-95 міститься копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети навчальні та засоби навчання та обладнання виробництва 2Д3Д від 13.06.2017 №1435, який виданий на «Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання згідно ТУ У 32.9-41008488-003:2017 «Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання». Тобто вказаний висновок підтверджує якість усіх запропонованих товарів виробництва ТОВ «2ДЗД», зокрема і за позиціями 2.5, 2.9, 3.21, 3.24, 3.34, 3.58, 3.63, 3.74, 3.84, 3.90, 3.91 та 4.17-4.22. Разом з тим у файлі «6. Технічні вимоги Лот 1.pdf», сторінка 165, міститься авторизаційний лист від виробника 2Д3Д, на сторінці 174 цього ж файлу надано копію титульної сторінки виробника, що підтверджує його статус. Отже, відповідно до вищевказаного, тендерна пропозиція ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» повністю відповідає вимогам тендерної документації .
Стосовно пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» повідомляємо, що учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Порівняльна таблиця.pdf.». ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» запропонувано персональний комп’ютер вчителя ноутбук із встановленим програмним забезпеченням Mozabook, в порівняльній таблиці, учасником зазначено, що даний ноутбук входить до складу навчального кабінету виробництва 2Д3Д. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції (файл «Технічна частина. Pdf») надано авторизаційний лист від виробника ноутбука та навчального кабінету (сторінка 121,122), до якого входить ноутбук та програмне забезпечення, яке на нього попередньо встановлено. Отже ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» виконано вимоги тендерної документації. Щодо зазначення ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника зазначено що виробником обладнання (засобів навчання) є, зокрема, ТОВ «2ДЗД», на виконання вимог п. 2.2. Додатку 6 до тендерної документації, вказаним учасником надано файл «Технічна частина. Pdf», де на сторінках 16-17 надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети навчальні та засоби навчання та обладнання виробництва від 13.06.2017 №1435, який виданий на «Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання згідно ТУ У 32.9-41008488-003:2017 «Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання», виробник ТОВ «2Д3Д». Вказаний висновок підтверджує якість усіх запропонованих товарів виробництва ТОВ «2ДЗД», запропонованих ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР». На сторінці 130 того ж файлу надано копію титульної сторінки ТУ на виробництво навчальних кабінетів, що додатково підтверджує статус виробника, а на сторінці 122 (файл «Технічна частина. Pdf») надано авторизаційний лист від виробника пропонованого кабінету та обладнання. Отже, відповідно до вищевказаного, тендерна пропозиція ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» повністю відповідає вимогам тендерної документації .
Стосовно лоту №2: у складі тендерноїй пропозиції ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» надано файл «7. Технічна частина ч.2 Лот2 pdf», у якому на сторінках 10-19 міститься висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.05.2019 № 12.2-18-3/9817 та декларація про відповідність продукції на запропоновані роботи та конструктори виробництва Маkblосk Со Ltd. В тому ж файлі на сторінках 5-6 надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.02.2020 №12.2-18-3/1649 на запропонований учасником 3-D принтер та додаткові аксесуари (модель Snapmaker Education Bundle UKR, виробник Shenzen Snapmaker technology Co). Отже, відповідно до вищевказаного, тендерна пропозиція ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надано файл «Технічна частина.pdf», на сторінках 50-51 розміщений висновок санітарно-епідеміологічної від 04.02.2020 №12.2-18-3/1649 на запропонований учасником 3-D принтер (модель Snapmaker Education Bundle UKR, виробник Shenzen Snapmaker technology Co), а на сторінках 68-74 та 85-87 міститься висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.05.2019 № 12.2-18-3/9817 та декларація про відповідність продукції на запропоновані роботи та конструктори виробництва Маkblосk Со Ltd. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надано файл «Технічна частина. Pdf» де міститься авторизаційний лист від ТОВ «2Д3Д», яке є виробником та дистриб’ютором запропонованого ТОВ «Діксі-центр» всього обладнання для STEM кабінетів. Отже, відповідно до вищевказаного, тендерна пропозиція ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Також повідомляємо, що у Лотах 1, 2 тендерної документації Замовником вимагалося надати тільки Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’юторам пропонованого обладнання.
Повідомляємо, що Замовником, вказана процедура закупівлі проведена згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами (надалі - Закон), а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Разом з тим, надаємо підтверджуючі документи наданих учасниками ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» та ТОВ «БІ-ПРО.ЮА» щодо сертифікатів (декларації), лист авторизації та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання.