• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи/ Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка. Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7

Технічне переоснащення ВРП-110 кВ, ЗРП-10кВ тягової підстанції Курдюмівка. Донецька обл. м. Торецьк, смт. Курдюмівка вул. Сонячна,7, згідно додатку №4 тендерної документації. Закупівля здійснюється на виконання пункту 1.5.1. проекту Інвестиційної  програми АТ «Укрзалізниця» на 2020рік

Завершена

16 271 844.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 359.22 UAH
Номер: 5dcbd411d960465c9ef5f279fc5ffb66
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-01-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.12.2020 16:21 - 23.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 Одеса № 439 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 439 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6. UA-2020-07-17-003157-b 17.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 16.07.2020 № 48/КВ, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Євроспейс» (далі – ТОВ «Євроспейс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджигруп» (далі – ТОВ «Енерджигруп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» (далі – ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм»), протокол засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 48-1/КВ щодо продовження розгляду тендерної пропозиції, протоколи засідань тендерного комітету від 19.08.2020 № 48-1/КВ, 21.08.2020 № 48-2/КВ, 21.08.2020 № 48-3/КВ, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2020, договір на виконання робіт від 10.09.2020 № ДОН/ЕЧ-1-20303/НЮ-В (далі - Договір), додаткові угоди від 03.12.2020 № 1 та від 10.12.2020 № 2, пояснення отримані 10.12.2020 через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколів засідань тендерного комітету від 19.08.2020 № 48-1/КВ та від 21.08.2020 № 48-2/КВ Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Євроспейс» та ТОВ «Енерджигруп» відповідно. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.08.2020 № 48-3/КВ Замовником визнано переможцем учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 21.08.2020 та укладено Договір. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за встановленою формою. Проте, на порушення підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасником надано довідку щодо виконання аналогічних договорів без дати. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Проте, на порушення підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасником надано довідку про працівників без дати. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Проте, на порушення підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до ТД учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази без дати. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 10.12.2020 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника. Згідно пункту 5.11 ДСТУ 4163:2003 «Вимоги до оформлення документів», дата документа – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетична компанія «Енерго-Тайм» у зв’язку із невідповідністю його таким кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Таким чином відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Період усунення порушень: 21.12.2020 16:17 - 07.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2020 16:17

Оскарження висновку в суді

Опис: 200/230/21-а від 06.01.2021 року.
Дата публікації: 11.01.2021 11:00

Запити/Пояснення